منابع صهیونیستی گزارش دادند که به دلیل نگرانی از تهدیدات ناشی از ایران، در آینده نزدیک سامانه های راداری رژیم صهیونیستی در امارات مستقر می شوند.

استقرار سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی در امارات در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبگاه الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در آینده نزدیک سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی در امارات مستقر خواهد شد.

بنابر این گزارش، این اقدام به دلیل نگرانی از قدرت موشکی و توان پهپادی فزاینده ایران صورت می‌گیرد و قرار است علاوه بر استقرار سامانه‌های راداری، سیستم‌های پدافندی دیگری در مقابله به پهپادها نیز در امارات مستقر شوند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که این اقدام در راستای گام‌های امنیتی مشترک آمریکا و اسرائیل در ایجاد شبکه گسترده‌ای از همکاری‌های امنیتی و نظامی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، صورت می‌گیرد.

گفتنی است نفتالی بنت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در روز نهم ژوئن گذشته سفری کوتاه به ابوظبی داشت. پس از این سفر منابع صهیونیستی اعلام کردند که اسرائیل در نظر دارد در راستای نگرانی از تهدیدات ناشی از ایران، سامانه‌های رادارای و پیش هشداردهنده در امارات و بحرین مستقر کند.

پیشتر شبکه صهیونیستی کان در گزارشی اعلام کرد که در نیمه ماه جولای آینده همزمان با سفر منطقه‌ای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، یک توافق بزرگ امنیتی میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علنی خواهد شد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اخیراً در گزارشی اعلام کرده بود که اسرائیل در نظر دارد برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی را به سامانه پدافند هوایی لیزری مجهز کند و در همین رابطه از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواهد خواست با این مساله موافقت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.