رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹ در کشور، تنها یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی طی ۱۵ روز گذشته جان باخته است.

فوت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان افزود: این مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در تاریخ نهم تیرماه سال جاری از شهر مشهد ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۹ نفر آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای این استان تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک ۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد ۱۷ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تحت درمان هستند.

پهلوان افزود: روزانه حدود ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد حدود ۳۸ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی با بیان این که روزانه حدود ۱۷۹ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند ادامه داد: روزانه حدود پنج بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.