مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوا و پدیده گردو خاک در مناطق مختلف این استان، امدادگران هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند.

آماده باش هلال احمر البرز پس از افزایش آلودگی هوا

به گزارش قدس آنلاین محمد باقر خلفی اظهار داشت : به همین منظور ۲ تیم امدادی در راه های این استان برای  امدادرسانی به هموطنان مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تیم های امدادی با ۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل در خط شمالی و جنوبی آزادراه کرج - قزوین استقرار دارند.

خلفی  خاطرنشان کرد : علاوه بر ایستگاه های سیار، هشت پایگاه امداد جاده ای و ۶ شعبه هلال احمر نیز به مسافران خدمات امدادی ارایه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: داروخانه این جمعیت به منظور پیشگیری و جلوگیری از خطرات ناشی از آلودگی هوا داروهای مخصوص بیماران ریوی و حملات قلبی را تامین کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به تعطیلی ادارات در  روز دوشنبه در استان البرز داروخانه هلال احمر این استان باز و خدمات ارایه می دهد.

خلفی از مردم خواست در صورت هرگونه نیاز امدادی جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک‌هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز نیز ساعتی پیش اعلام کرد: فردا (۱۳تیرماه) همه ادارات، بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان به دلیل کاهش کیفیت هوا تعطیل است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.