سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت خفیف در حال افزایش است.

 افزایش موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

به گزارش آنلاین، سید محمد محمدی اظهار کرد: غالب موارد مثبت کرونا در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان به صورت سرپایی بودند و در موارد بستری تغییری ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در کشورهای همسایه شاهد افزایش موارد ابتلا به این ویروس هستیم این نگرانی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی ما نیز این افزایش را در منطقه شاهد باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ساکنان منطقه خواست برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند و در مکان‌های شلوغ حتما از ماسک استفاده نمایند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری از طریق دام منتقل می‌شود و در نقاطی از منطقه دام به صورت آزاد در اماکنی به فروش می‌رسد که بدون نظارت هستند، شاهد ابتلای یک شهروند به تب کریمه کنگو بودیم.

محمدی خاطرنشان کرد: تنها یک مورد قطعی ابتلا به تب کریمه کنگو در این منطقه شناسایی شد که با تلاش کادر بیمارستان آیت‌الله طالقانی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو لازم است گوشت را از فروشگاه‌هایی که مورد تایید دامپزشکی و بهداشت هستند خریداری نماییم و از خوردن گوشت نیمه‌پخته نیز پرهیز نماییم.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادن هستند.

کمک ۲.۵ میلیاردی به بیمارستان اروندکنار

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار از کمک ۲.۵ میلیاردریالی خیریه کارساز به این بیمارستان خبر داد.

هنگامه پروین اظهار کرد: این مبلغ صرف خرید تجهیزات پزشکی جدید برای بیمارستان حضرت زینب شد.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب غرب آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.