کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم در راس مدیریت فوتبال آدم‌های ترسو و ضعیفی داریم که هیچ تصمیم و برنامه‌ای برای جام جهانی ندارند و الان می‌خواهند یک مربی بیاورند تا ناکامی احتمالی در جام جهانی را گردن او بیندازند.

حسینی: در راس مدیریت فوتبال آدم‌های ترسویی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی،  مربی جدید پرسپولیس درخصوص تصمیم‌گیری برای خداحافظی از مستطیل سبز به عنوان بازیکن در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اظهار کرد: خداحافظی بعد از ۲۰ سال بازی کردن یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی‌ام بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: از آخرین بازی لیگ که تموم شد خیلی به این موضوع فکر کردم و هر روز با همسرم در مورد این موضوع صحبت می‌کردم. در نهایت گفت‌وگویی با آقای یحیی گل‌محمدی داشتم و تصمیم گرفتم تا خداحافظی کنم و به عنوان کادر فنی در کنار پرسپولیس باشم. امیدوارم که در این زمینه روز به روز بهتر شوم.

سید جلال حسینی افزود: احساس خیلی بدی داشتم و خداحافظی‌ برای من با مرگ فرقی نداشت.این تصمیم برای من خیلی سخت و تاثیرگذاری بود.

عضو جدید کادر فنی پرسپولیس درخصوص یک دوره استراحت بعد از خداحافظی، تصریح کرد: در طول فصل هر روز به این موضوع فکر ‌می‌کردم که اگر خداحافظی کنم دو سال استراحت کنم و مدتی از فوتبال دور باشم ولی نتوانستم.

حسینی با اشاره به تیم این فصل پرسپولیس گفت: در سال‌های اخیر که در بهترین شرایط بودیم و به فینال آسیا هم می‌رسیدیم چند تا از بازیکنان خوبمان را از دست می‌دادیم فصل گذشته هم سه تا از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم و باشگاه موفق به جذب بازیکن نشد. امسال شرایط بهتر شده ولی متاسفانه چند روزه احساس می‌کنم باشگاه نتوانسته مهاجم جذب کند.

کاپیتان سابق سرخ‌ها نسبت به حضور بازیکنان تازه‌وارد به این تیم، اضافه کرد: بازیکن‌های که به پرسپولیس اضافه شدند فوق‌العاده هستند، اما بازی در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و این بازیکن‌ها از حالا به بعد باید تمام تمرکزشان را روی پرسپولیس بگذارند.

حسینی درباره موفقیت‌ها و شکست‌های دوره فوتبالی‌اش گفت: خیلی وقت‌ها شکست خوردم و شاید اگر شکست‌هایم را کنار موفقیت‌هایم بگذارید با هم برابری کند. زندگی کاملا سختی داشتم. در این چند سال تفکرم برنده بودن در هر بازی بود که این تفکر برای یک بازیکن ایرانی خیلی سخت است. اما حالا که در کنار شکست‌ها به موفقیت‌هایم نگاه می‌کنم باعث خوشحالی‌ام می‌شود.

مربی جدید پرسپولیس واکنش جالبی به سالی که از تیم ملی خط خورد نشان داد و افزود: آن سال روحیه‌ام خیلی خراب شده بود و اتفاقا تنها زمانی بود که آرزو داشتم با پرسپولیس به قهرمانی برسم و درنهایت سه جام گرفتیم. با وجود اینکه در آن فصل بازیکن‌های زیادی را هم از دست داده بودیم دوست داشتم حتما به قهرمانی برسیم و خود آقای برانکو هم گفته بود که قهرمان می‌شویم.

حسینی درخصوص شایعات بازی در ملوان برای آخرین فصل فوتبالش، گفت: من با مازیار زارع و پژمان نوری دوستان خیلی صمیمی هستیم و همیشه با آنها در تماسم؛ اما هیچ صحبتی درخصوص پیوستن من به ملوان نشده است.

کاپیتان سابق سرخ‌ها با یادآوری اولین سال حضورش در پرسپولیس، ادامه داد: وقتی در تیم‌های دیگری بودم خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم و خواسته من این بود که به پرسپولیس کمک کنم تا به چیزی که هواداران می‌خواهند تبدیل شود؛ اما متاسفانه شرایط در زمان آقای رویانیان تصمیمات اشتباهی گرفته می‌شد و در همان سال فینال جام حذفی را باختیم و سال بعد از آن نیز با هدایت آقای علی دایی در هفته آخر از قهرمانی لیگ بازماندیم.

حسینی درباره جدایی از پرسپولیس در آن برهه توضیح داد: دو سال سختی داشتم. به خاطر حرف‌های آقای سیاسی که آن دوره مدیرعامل شده بود و مصاحبه‌های دروغ علیه من به اجبار از پرسپولیس جدا شدم و همینطور به خاطر اینکه چیزی را که در آن دو سال در پرسپولیس می‌خواستم نتوانستم به دست بیاورم.

بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص تجربه اولین حضور به عنوان مربی در تمرین سرخ‌پوشان، گفت: شرایط با بازیکنانی که تا دوماه پیش در رختکن و زمین بازی کنار هم بودیم حالا به عنوان مربی آنها خیلی سخت است. وقتی روز اول به عنوان مربی به زمین بازی آمدم حس متفاوتی را با امید عالیشاه و سیامک نعمتی داشتم.

وی دلیل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس و بازگشت به این تیم را این طور بیان کرد: آن زمان آقای برانکو من را خواست و وقتی به پرسپولیس برگشتم شرایط خیلی فرق کرده بود. آقای برانکو یک تیم عاشق ساخته بود و کاری کرده بود که تمام بازیکن‌ها عاشق فوتبال بازی کردن شده بودند. تمرینات خیلی سختی داشتیم و پیشرفت بازیکن‌ها دیده می‌شد.

حسینی درخصوص خط خوردن از تیم ملی قبل از جام جهانی، گفت: چند ماه قبل از شروع آن جام جهانی در یک روز سه جلسه تمرین داشتم تا با نهایت آمادگی وارد مسابقات شوم؛ اما با تصمیم سرمربی تیم ملی خط خوردم. خداروشکر می‌کنم که آن زمان هم تلاشم را برای تیم ملی انجام دادم و مسیر درست را رفتم. دلیل خط خوردنم از تیم ملی مشخص است ولی دیگر مهم نیست.

مربی جدید پرسپولیس به حاشیه اخیر تیم ملی واکنش نشان داد و افزود: در حال حاضر مشخص نیست که تصمیم‌گیرنده چه کسی است و یا اینکه از فوتبال ملی چه چیزی می‌خواهیم. با این اتفاقات و استوری‌های ملی‌پوشان خود بازیکنان هم از دست ‌می‌روند.

حسینی درمورد تغییر اسکوچیچ گفت: ما در بدترین شرایط تیم ملی را به آقای اسکوچیچ واگذار کردیم و این مربی با تمام تلاشش را انجام داد و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را گرفت پس باید به او احترام گذاشت. به نظر شخص من اگر قرار بر تغییر سرمربی باشد گزینه داخلی خیلی بهتر خواهد بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: من فکر می‌کنم در راس مدیریت فوتبال آدم‌های ترسو و ضعیفی داریم که هیچ تصمیم و برنامه‌ای برای جام جهانی ندارند و الان می‌خواهند یک مربی بیاورند تا ناکامی احتمالی در جام جهانی را گردن او بیندازند.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.