در حالی که حدود یک سال از ارسال پرونده مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به دادگاه می‌گذرد، پیگیری‌های رسانه‌ای از رفت و برگشت‌های طولانی‌مدت پرونده بین دادگاه و دادسرا حکایت دارد.

پرونده مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان یک‌سال در کش و قوس

تیرماه سال گذشته بود که خبر صدور کیفرخواست برای مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی خراسان رضوی و پنج نفر دیگر را رسانه‌ای کردیم. در آن گزارش آمده بود: وقتی این افراد مورد بازجویی قرار گرفتند کم‌کم سوء جریان‌ها دامنه‌اش گسترده‌تر شد و مشخص گردید علاوه بر مواردی که رسانه به آن پرداخته بود، دیگر موارد تخلف هم پشت‌ پرده در جریان است و مدیر بازداشت شده و یکی از کارمندان این اداره با چند نفر که در حوزه اقتصادی و... فعالیت داشتند مراودات مالی ناسالم داشته که برای آن‌ها ایجاد آورده‌های خلاف شرع و قانون کرده است. از همین رو رسیدگی به پرونده مدیر کل سابق و رئیس شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده احتکار ۴۵میلیارد تومانی یخچال فریزر به همراه چهار فرد دیگر با تمامی دشواری‌ها سرانجام در دادسرا به اتمام رسید و پرونده آن‌ها که در آن اتهام‌های مالی ارتشا و... وجود دارد پس از صدور کیفرخواست برای صدور حکم به دادگاه ارسال شد.
در حالی که برخی متهمان پرونده با شایعه‌سازی سعی دارند روند رسیدگی پرونده را از مسیر عدالت خارج کنند، رفت و برگشت پرونده از دادگاه به دادسرا برای رفع نقص بیش از یک سال به طول انجامیده که افکار عمومی انتظار دارد هر چه سریع‌تر در این زمینه برخورد قانونی بر مدار حق و عبرت‌آموزی صورت بگیرد.

خبرنگار: رحمانی  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.