رئیس جمهوری گفت: در جمع مردم غیور کرمانشاه به آمریکا و متحدانش پیام می‌دهم که ملت بزرگ ایران هیچ گونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطایی با پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه می شود.

در منطقه به دنبال ناامنی باشید پشیمانتان می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ابراهیم رئیسی در دیدار با عموم مردم استان کرمانشاه در سالن ورزشی امام خمینی(ره)، ضمن تبریک دهه ولایت، استان کرمانشاه را استان مقاومت، دفاع و ایستادگی در برابر دشمنان معرفی کرد و اظهار داشت:کرمانشاه  یعنی زنان و مردان مصممی که دشمن را مستأصل کرد. 

وی افزود:استان کرمانشاه مجموعه‌ای از زنان و مردان فرهیخته‌ای است که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ادبی،  تولید،کشاورزی، اقتصاد و... حضور دارند. 

ابراهیم رئیسی با بیان اینکه کرمانشاه مهد عالمان، فرهیختگان و بزرگان علم و فقاهت است، گفت: کرمانشاه مهد تمدن و مدنیت و مهد فرهنگ و هنر و مهد پهلوانی و قهرمانی و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردمانی تاریخ ساز دارد.

رئیس جمهور تأکید کرد: دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند و متعهد به خدمت مردم است و خواست و اراده مردم برای ما تعیین کننده است.

وی با باشاره به وجود فاصله بین وضعیت موجود استان کرمانشاه با آنچه که باید باشد، بیان داشت: با وجود این همه ظرفیت، نباید شاهد بیکاری در استان باشیم و در این مورد تأکید ویژه‌ای به استاندار کرمانشاه داشته‌ام و به مردم اطمینان می‌دهم مساله اشتغال به عنوان مهمترین مسأله دولت دنبال خواهد شد.

آیت الله رئیسی  با اشاره به عقب ماندگی در برخی زیرساخت‌های کشور، گفت: توسعه  زیرساخت‌ها  و رفع عقب ماندگی در زیرساخت‌ها را شروع کرده‌ایم.

وی اعلام کرد: طرح‌های آبرسانی، نیروگاه سازی، ساخت پالایشگاه و پترو پالایشگاه‌ها آغاز شده‌اند و کنترل و مهار تورم با قوت دنبال خواهد شد.

رییس قوه مجریه ادامه داد:  نرخ رشد نقدینگی به کمترین میزان خود در ۱۶ ماه اخیر رسیده و در این راستا صبر و تحمل مردم و همکاری با دولت بسیار ارزشمند است. 

وی از استان کرمانشاه به عنوان  یک چهار راه برای ترانزیت کالا و انرژی و یک عامل امنیت ساز برای کشور یاد کرد و با اشاره با مزیت هم جواری استان با کشور عراق از لزوم فعال سازی بازارچه‌های مرزی و ساماندهی کوله‌بران سخن گفت. 

دکتر رئیسی با بیان اینکه برخی کشورها در صدد ترانزیت ناامنی به کشور هستند، اظهار کرد: در جمع مردم غیور کرمانشاه  به آمریکا و متحدانش پیام می‌دهم که ملت بزرگ ایران هیچ گونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطایی با پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود. 

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان منطقه از روابط تحقیر آمیز دولت‌های خود با آمریکایی‌ها که موجب غارت منابع آن‌ها می شود، سخت بیزارند،گفت: قدرت نظامی و اقتدار ایران امنیت ساز است و دخالت خارجی‌ها در منطقه را عامل ایجاد بحران و ناامنی می‌دانیم. 

رئیس جمهور ایران خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که عادی سازی روابط با برخی کشورها به هیچ وجه برای آن‌ها امنیت ساز نخواهد بود. 

دکتر رئیسی اضافه کرد:  ایران اسلامی از هر زمانی قوی‌تر است و توان آمریکایی‌ها از هر زمانی ضعیف‌تر است و آن‌ها می‌دانند که پروژه فشار حداکثری به ایران، شکست خورده است ولی باز این کار تجربه شده را تکرار می‌کند. 

وی گفت: اعتماد مرد را یک سرمایه بزرگ می‌دانیم که برای دولت مردمی مسئولیت آفرین است و دولت باید شبانه روز و در همه جای کشور و بدون حاشیه و به صورت انقلابی به مردم خدمت کند و هر مدیر یا مسئولی که تحول خواه، انقلابی و مردمی نباشد باید برکنار شود. 

رئیس جمهور در پایان گفت: انتظار مردم از دولت خدمتگزاری انقلابی است و اگر کسی کار امروز را به فردا واگذارد و روابط ناسالم دارد و مسایل را مسیر خارج می‌کند، نباید در دولت تحمل شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.