شهردار زنجان گفت: مناقصه خرید دوربین‌های پادگان شرکت‌ کننده‌ای نداشت از این رو خواهان ترک تشریفات در این خصوص هستیم.

بازگشایی محور پادگان با الزامات ارتش صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علیرضا فیروز فر در  جلسه علنی شورای شهر زنجان در زمینه درخواست صدور مجوز ترک تشریفات خرید و نصب تعداد ۵۲ دستگاه دوربین به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال به همراه ملحقات و ملزومات نصب در پادگان شهید مخبری، اظهارکرد: شهرداری تمام توان خود را به کار گرفته است که کارهای مربوط به پادگان را هر چه سریع‌تر انجام بدهد ولی یک سری کارها با الزام ارتش در این خصوص انجام می‌گیرد

شهردار ادامه داد: دوربین‌هایی که ارتش در این خصوص الزام داشت در اوایل تیر طی تفاهمی که با ارتش در این زمینه داشتیم به مناقصه گذاشته شد و دیروز پاکت‌های مربوط به مناقصه باز شد و متأسفانه این مناقصه شرکت کننده‌ای نداشت

وی با بیان اینکه با توجه به الزام ارتش به نصب دوربین‌ها و بازگشایی محور پادگان، ما خواستار ترک تشریفات در این زمینه هستیم که اگر خود این مساله قبول شود حدود یک ماه این موضوع هم زمان می‌برد. ضمن اینکه امروز آسفالت‌ریزی معبر شروع شد و سه تا چهار روز این امر به طول می‌انجامد.

فیروز فر در ادامه از افتتاح چندین پروژه عمرانی در اعیاد قربان تا غدیر در حوزه مدیریت شهری خبر داد و گفت: ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، پارک رز، تقاطع فخری زاده و… به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص کارخانه پیور و بحث برون سپاری آن گفت: بنا به درخواست اعضای شورا، شهرداری باید نسبت به تصدی‌گری این کارخانه اقدام می‌کرد که به دلیل سیاست برون سپاری با مشورت دوستان سازمان عمرانی این کار را انجام داد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی معابر شهری با جدیت پیگیری و انجام می‌شود گفت: برنامه جشن شادی در محلات و بوستان‌های شهر زنجان همزمان با دهه ولایت، در همه محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.