سخنگوی دولت نوشت: با مدیریت جهادی و همراهی مردم، به‌رغم چندین‌بار ثبت رکورد جدید در مصرف برق، ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد.

ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: با مدیریت جهادی و همراهی مردم، به‌رغم چندین‌بار ثبت رکورد جدید در مصرف برق، ماه اول تابستان بدون خاموشی در بخش خانگی طی شد.

علی بهادری جهرمی در ادامه نوشت که سال گذشته در ماه‌های مشابه علی‌رغم مصرف برق کمتر، جداول خاموشی و قطعی مستمر برق خانگی، صنعتی و کشاورزی امان مردم را برده بود.

برخلاف سال گذشته، تابستان ۱۴۰۱ تا این لحظه تقریبا بدون خاموشی در بخش خانگی بوده است.

این در حالی است که سال گذشته، وزارت نیرو با نوبت بندی برق صنایع، برق مشترکان خانگی را پایدار نگاه داشته بود و تازه، مشترکان خانگی هم از خاموشی‌های بدون برنامه برق بی بهره نبودند.

آخرین گزارش وزارت نیرو از عملکرد حوزه برق کشور شواهدی روشن از تغییر و تحولات صنعت برق در بهار امسال را نشان می‌دهد که طبق آن افزایش واردات انرژی و به دنبال آن کاهش صادرات آن، کاهش فشار استخراج رمزارزها، تنظیم توزیع برق بین مصرف کنندگان اداری و صنعتی در کنار افزایش محدود ظرفیت تولید ۴ ضلع مهار خاموشی برق در سال ۱۴۰۱ بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.