۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۸
کد خبر: 810225

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی بسکتبال در یک دیدار پررمز و راز و باورنکردنی در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا مقابل اردن با نتیجه ۹۱ بر ۷۶ تن به شکست سختی داد و از کاپ آسیا حذف شد!

ملی پوشان ایران که بعد از پیروزی مقابل ژاپن، در محاسبه‌ای پراشتباه و همسو با نظر و تحلیل احساسی تعدادی از اصحاب رسانه به خصوص مجری جوان شبکه ورزش سیما که با هیجان و قاطعیت به مخاطبان و کارشناس برنامه اظهار کرد تیم ایران پیروز این دیدار است بهای سنگین این غرور و ضعف روحیه را پرداختند.

یادآور می‌شویم باخت تیم ملی مقابل اردن یک اتفاق نبود، بلکه نتیجه روشن عیارسنجی ملی‌پوشان اعم از کادر فنی و بازیکنان و حتی فدراسیون بسکتبال بود که با تأسف و گرفتن نمره مردودی از کاپ آسیا حذف شدند تا شاید تلنگری باشد که آقایان از خواب خرگوشی بیدار شوند و به دور از به‌به و چه‌چه‌های احساسی تعدادی خاص، جدی‌تر به فکر موقعیت تیم ملی بسکتبال در پنجره‌های چهارم تا ششم انتخابی جام جهانی باشند. بنابراین می‌طلبد کارنامه تیم ملی را خارج از برگه آمار و امتیازات بازیکنان مورد بررسی قرار داد که آیا، شناخت کامل از نظر روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان در شرایط سخت وجود دارد؟ مدیریت و نظارت تیمی، ریسک پذیری و شجاعت کوچینگ و مشاوره‌های لحظه‌ای با کادر فنی در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز و نیز هم آهنگی و ارتباط شنیداری بازیکنان داخل زمین با کوچ چگونه است؟ آیا اجرای تاکتیک‌های تمرین شده در زمین مسابقه و سقف اختیارات فردی هر بازیکن در مسابقه و خارج از دستور کوچ رعایت می‌شود؟ اگر رعایت می‌شود، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی پاسخ دهد که چرا ملی پوشان در هفت دقیقه آغازین وقت چهارم و پایانی دیدار با اردن فقط سه امتیاز می‌گیرند؟ این‌گونه بازی آن هم توسط تیم ملی، یک اتفاق نیست! آقایان، تیم ملی کشور متعلق به مردم است و یک باشگاه خصوصی نیست که بخواهید اعمال سلیقه شخصی کنید! ما هم قبول داریم بازی برد و باخت دارد، اما نه به این صورت پرابهام!؟ فدراسیون بسکتبال، کادر فنی و تک‌تک بازیکنان تیم ملی در مقابل خیل عظیم طرفداران و جوانان بسکتبالیست مسئول هستید و باید جوابگو باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.