مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی سراسر کشور یادواره شهید ابراهیم هادی با معرفی نفرات برتر خود در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز پس از 5 روز رقابت سنگین و نفس گیر در مشهد به کار خود پایان داد.

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در مشهد پایان یافت

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از آموزش و پرورش خراسان رضوی،  سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این سری از مسابقات ضمن بیان اینکه مسابقات با حضور حدود 900نفر از بانوان فرهنگی و ورزشکار برگزار شد، تصریح کرد: مشهد به دلیل وجود زیرساخت های مناسب ورزشی که دارد بانوان فرهنگی علاوه بر اینکه در عرصه رقابت های ورزشی حضور یافتند، فرصت تشریف به بارگاه منور رضوی را هم پیدا کردند.
جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش ‌و پرورش نیز به اهمیت این مسابقات در بین جامعه معلمان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی باعث افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال جامعه می شود. ما تلاش کردیم این مسابقات را در راستای برنامه توسعه ورزش فرهنگیان برگزار کنیم.
در بخش دیگری از مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی، صفدر سلطانی، قائم مقام اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور گفت: وقتی بانوان فرهنگی به واسطه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، در محیطی با نشاط حضور پیدا می‌کنند، قطعا می توانند این سرزندگی و نشاط را به خانواده و محیط مدرسه هم منتقل کنند.
گفتنی است مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور با حضور 31استان در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه بانوان از 28تیرماه آغاز و تا 2مردادماه به مدت 5روز ادامه داشت.
شایان ذکر است به نفرات اول هر رشته علاوه بر مدال طلا و لوح یادبود، مبلغ 30میلیون ریال در دو بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر، 20میلیون ریال به نفرات دوم در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر و مبلغ 10میلیون ریال در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر اهدا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.