فرماندار کلات نادر گفت: به دنبال بارش شدید امروز در حوزه شهرستان کلات نادر و وقوع سیل، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این شهرستان وارد شد.

سیل در کلات نادر حدود ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین علی صلاحی فرماندار شهرستان کلات نادر در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: حجم و شدت سیل امروز، در چندین سال گذشته بی سابقه بوده و باعث ایجاد خسارتهای فراوانی به شهرستان کلات نادر شده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه تعداد ۳۰۰ راس گوسفند طعمه سیل شده است و تعداد ۲۵ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیده اند که از این عدد، ۵ دستگاه مفقود شده است.

فرماندار کلات با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون تلفات جانی اعلام نشده است، اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل تعداد ۵۰ دستگاه واحد مسکونی، تجاری و اداری در این شهرستان به شدت خسارت دیده اند.

صلاحی افزود: تا این لحظه قطعی آب و گاز در دو روستا قلعه نو و چرم گزارش شده است، همچنین سیل باعث قطع آب روستای قره سو و حمام قلعه شده است. برق روستاهای سینی کهنه و حمام قلعه تا این لحظه قطع می باشد.

وی با اشاره به قطع آب در سطح شهرستان، افزود: هم اکنون گروه های خدمات آب و برق و گاز در حال رفع مشکل در این شهرستان هستند.

فرماندار کلات میزان خسارات وارده سیل امروز را حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: آمار دقیق تر از خسارات پس از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.