۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: 813068

مروزه شرکت الکترو لوکس از برندهای ‌مختلفی برای عرضه‌ی محصولات خود به بازار استفاده می‌کند. از جمله‌ی این برندها می‌توانیم به برند آاگ، فریجیدر، زانوسی و وستینگهاوس اشاره کنیم که هر کدام از آن‌ها ممکن است ساختاری متفاوت را در انواع لوازم خانگی به وجود بیاورند.

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس کجاست؟

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس با ۱۲ سال سابقه‌ی کاری درخشان و کسب ۲۲ لوح تقدیم و جایزه، بهترین خدمات تعمیراتی در زمینه‌ی تعمیر انواع ماشین لباسشویی، انواع فر، هود و گاز، انواع مایکروفر، انواع ماشین ظرفشویی و انواع یخچال ساید بای ساید را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. در این نمایندگی ماهرترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران استخدام شده‌اند که با به روز رسانی اطلاعات خود در مورد انواع لوازم خانگی، سعی در بهبود کیفیت خدمات شرکت آبادان سرویس دارند. نمایندگی تعمیرات الکترولوکس علاوه بر این که تمامی مناطق آبادان را پوشش دهی می‌کند و نیاز کاربران به تعمیرات لوازم مختلف در این شهر را برطرف می‌کند، در حومه‌ی آبادان هم فعالیت دارد و می‌تواند با اعزام تکنسین‌های خود به اطراف این شهر، گامی نوین در راستای بهبود سرویس رسانی به شما عزیزان بردارد.

خدمات تعمیر نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس یکی از نمایندگی‌هایی است که خدمات تعمیراتی متنوعی را برای شما در نظر گرفته است. پیش از این که با این خدمات آشنا شوید، باید بدانید که‌ عمده‌ی ایرادات موجود در لوازمات خانگی الکترولوکس در سیم کشی و موتور این لوازمات خود را نشان می‌دهند. تکنسین‌هایی که در شرکت ما مشغول به کار هستند، به خوبی با این بخش‌ها در لوازم خانگی الکترولوکس اشنایی دارند و در سریعترین زمان ممکن آن‌ها را تعمیر می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ما این است که در صورت لزوم تکنسین‌ها خود را یک محل مورد نظر شما ارسال می‌کنیم. دیگر تا به امروز همه‌ی ما می‌دانیم که جا به جا کردن و حمل و نقل یک وسیله‌ی خانگی معیوب چقدر دردسر دارد و چقدر می‌تواند هزینه بردار باشد. به همین دلیل ما به کمک شما می‌آییم و در مزلتان به انجام تعمیرات محصولات الکترولوکس می‌پردازیم. علاوه بر این، ما پشتیبانی‌های ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش گسترده‌ای را به همراه گارانتی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا خیال شما را از هر جهتی راحت کنیم. پس جهت دریافت خدمات تعمیراتی ما، همین حالا با ما تماس بگیرید.

آیا نمایندگی تعمیرات الکترولوکس لوازم خانگی در برندهای مختلف را تعمیر می‌کند؟

امروزه شرکت الکترو لوکس از برندهای ‌مختلفی برای عرضه‌ی محصولات خود به بازار استفاده می‌کند. از جمله‌ی این برندها می‌توانیم به برند آاگ، فریجیدر، زانوسی و وستینگهاوس اشاره کنیم که هر کدام از آن‌ها ممکن است ساختاری متفاوت را در انواع لوازم خانگی به وجود بیاورند. به همین دلیل نمایندگی ما به عنوان نمایندگی تعمیرات آاگ هم شناخته شده است و می‌تواند خدمات تعمیر قطعات مختلف محصولات آاگ را هم در اختیار شما قرار دهد. ما در این نمایندگی با استفاده از برترین از متدهای روز اروپا و برخورداری از ابزارهای پیشرفته‌ی تشخیص عیب یک وسیله، به عیب یابی وسیله‌های معیوب شما می‌پردازیم و در زمانی کوتاه این عیب را برطرف می‌کنیم.

ارائه راهکارهای نگهداری از کلیه‌ی لوازمات خانگی آاگ و الکترولوکس، تعویض قطعات سوخته، تعمیر در محل، شارژ گاز، تعمیر فن، تعمیر تایمر، به روز رسانی سنسورها و خیلی خدمات دیگر همه و همه در شرکت آبادان سرویس به چشم می‌خورند. شما عزیزانی که هنوز موفق به انتخاب یک نمایندگی معتبر برای دریافت خدمات این چنینی نشده‌اید، می‌توانید روی ما یک حساب دیگر باز کنید چرا که تعمیرات ما در شبانه روز به شما ارائه می‌گردد و زیر نظر کارشناسان زبده انجام شده و برسی می‌شود. به همین دلیل است که رضایت مشتریان ما در حال حاضر به صد در صد رسیده است و این امر برای رساندن اعتبار ما به شما کافی است.


مزایای انجام تعمیرات لوازم خانگی در برند الکترولوکس در نمایندگی سرویس

پیش از این که شما را با مزایای نمایندگی الکترولوکس آشنا کنیم، باید بگوییم که تنوع خدمات تعمیراتی ما بسیار بالا است و همین امر باعث شده است که نمایندگی ما به یک نمایندگی منحصر به فرد در آبادان تبدیل شود. اگر شما تعمیرات لوازم خانگی خود را در انواع مختلف به ما بسپارید، از مزایای زیر بهرمند خواهید شد:

  • ما همواره در تلاش هستیم که از قطعات فابریک و اصلی برای تعویض قطعات لوازم خانگی الکترولوکس استفاده کنیم و تا حدودی هم در این زمینه خوب عمل کرده‌ایم.

  • ما با تمامی استانداردهای تعمیراتی لوازم خانگی آشنایی داریم و قبل از انجام کار، تمامی نکات ایمنی را به کار می‌بندیم.

  • پس از انجام تعمیرات اگر شما متوجه شدید که وسیله‌ی مورد نظر به درستی کار نمی‌کند، می‌توانید از خدمات پس از فروش ما بهرمند شوید.

  • اگر می‌خواهید سریعترین خدمات تعمیراتی را به همراه هزینه‌های کم و کیفیت بالا دریافت کنید، مناسب‌ترین گزینه‌ی انتخاب برای شما همین شرکتی است که ما در آن فعالیت داریم.

نمایندگی تعمیرات آریستون

هزینه‌ی تعمیرات محصولات الکترولوکس، آاگ و آریستون در سایت ما

پرکاربردترین سوالی که هر فردی برای دریافت خدمات تعمیر وسیله‌ها و لوازم خانگی از ما می‌پرسد، قیمت این خدمات است. به طور کلی خوب است بدانید که هزینه‌ی تعمیر انواع گوناگون لوازم خانگی الکترولوکس با توجه به ساختار این وسیله و قطعه‌ی معیوب، متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است تعمیرات لوازم خانگی شما جزئی باشد و یا به تعویض یک قطعه‌ی خاص بینجامد که در این صورت هزینه‌های تعمیر کم می‌شوند اما در مواقعی ممکن است که اختلالات موجود در این وسیله‌ها در قطعات اصلی و مهم به وجود بیایند که در چنین شرایطی هزینه‌های تعمیر بیشتر از مورد قبل می‌شود.

ما در نمایندگی تعمیراتی محصولات الکترولوکس علاوه بر این که طبق نظر اتحادیه فعالیت می‌کنیم و بر اساس قیمت‌های مصوب اتحادیه هم به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهیم، از نظر کیفیت هم بسیار پیشرفته هستیم. یعنی شما با دریافت خدمات ما می‌توانید تا مدت‌ها از شر تعمیر کردن وسیله‌ و لوازم خانگی خود خلاص شوید. پس جهت دریافت خدمات مختلف از نمایندگی تعمیرات آریستون، الکترولوکس و آاگ، با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.