پیشکسوت فوتسال گفت: امروز رسما استعفا دادم اما سرباز وطن هستم و مدیون این لباسم.

می‌خواهم عزت فوتسال حفظ شود و به این خاطر استعفا دادم/ رای من میرشاد ماجدی بود

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب ۵۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

وحید شمسایی پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم ملی فوتسال استعفا داد و گفت: من فکر می کنم کشور ما آنقدر افراد سلامت دارد؛ اما با این فضا حال نمی کنم. امروز در حضور همه دوستان عزیز برای تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت می کنم.

وی در واکنش به این سوال که یعنی دیگر با تیم ملی فوتسال همکاری نخواهید کرد؟ گفت: اصلا کلمه همکاری نیست خدایی نکرده، یکی از دوستان به پای من میزند(باخنده) خدمت شما عرض کنم که تاج برای من ارزشمند و عزیز است، همچنین نبی و قنبرزاده، من اتفاقاتی که در گذشته برای فوتسال افتاد رو با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود. من آدمی نیستم که خدایی نکرده به رشته‌ام بی اعتمادی ایجاد شود، رشته ای که سوم دنیا بوده و یک نسل را دارد تغییر می دهد، ان شاءالله کسی دیگر بیایید کار را قوی تر از من انجام دهد.

شمسایی در واکنش به این سوال که این موضوع با روحیه جنگده شما در تعارض است، آقای گل فوتسال ایران و دوم جهان هستید، چرا باید عقب نشینی کند؟ گفت: نه اصلا این طور نیست. این برادران برای من عزیز هستند. فاصله فکری و تفاوت دیدگاه داریم. چهار سال تیم سوم دنیا شد و چهار سال بعد پاداش آن داده شد.باشگاه های آسیا، مهدی تاج رئیس فوتسال آسیا است. بازی های بانوان لغو شد و هیچ اتفاقی رخ نداد. من دوست دارم به این رشته نگاه ویژه بشود، آنها را دوست دارم، می‌دانم مدیران بسیار قوی و لایق هستند. من از حالا یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم، به عنوان یک هوادار و به عنوان کسی که به رشته‌های تیمی با علاقه قدم برمی دارم و نگاه می کنم و برای آنها دعا می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس با این حساب رسما استعفا می دهید، گفت: بله رسما استعفا دادم و از فردا دیگر نمی آیم. فوتسال ایران آنقدر بزرگ است که جایگاه ویژه ای دارد. برای هیات رئیسه و کادر جدید آرزوی موفقیت می کنم.

شمسایی در واکنش به این سوال که آیا نمی شود با مهدی تاج یک جلسه بگذارید؟ گفت: اصلا خدایی نکرده مشکلی نیست. حرف های من را کامل گوش دهید.

وی در واکنش به این سوال که، خب با این تصمیم که شما گرفته‌اید رای شما در انتخابات امروز مشخص نمی‌شود؟ اظهار داشت: نه ، اتفاقا رای من به این و آن نیست. من همیشه سعی کردم آزاده باشم. اگر عزیزی خادم هم سری قبل می آمد که مجمع نخواست بیایید، من گفتم که به عزیزی خادم رای می‌دادم. من با صفایی فراهانی، دادکان و کفاشیان کار کردم. من با تاج هم کار کردم. به عنوان یک آدم شخصی می‌توانم راجب خودم تصمیم بگیرم. راجب دیدگاه رشته‌ام تصمیم بگیرم. من آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم و اندازه عقلم فکر کنم. جلوی خودم را خوب ببینم. همیشه سرباز وطنم هستم، همه وحید شمسایی را می شناسند. من مدیون این لباس هستم. امروز اگر این میکروفن ها مقابل صورت من آمده است، بخاطر وحید شمسایی، کت و شلوار و این مو نیست. بخاطر اعتباری بوده که این رشته‌ در سطح دنیا و آسیا به من داده است. من برای مردم کشورمان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، یک روز دیگر دوباره نوبت من خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.