سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت که از پایان کار خود در این تیم و انتصاب بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورمان به جای خودش ناراحت نیست.

ناظم‌الشریعه: برکناری‌ام را به من اعلام نکردند اما ناراحت نیستم/ شمسایی یادمان پُرافتخار فوتسال ایران است

به گزارش قدس آنلاین، محمد ناظم‌الشریعه ، درباره پایان فعالیت خود در تیم ملی فوتسال ایران که دوره پُرافتخاری برای این تیم محسوب می‌شد، اظهار داشت: عزت و ذلت دست خداست و موفقیت‌ها حاصل لطف خدا، دعای مردم و تلاش بازیکنان و مربیان بوده است. دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا، سومی جام جهانی ۲۰۱۶ و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱، بیانگر تلاش‌های انجام شده است و امیدوارم تیم ملی فوتسال در ادامه راه موفق باشد.

وی در مورد انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: وحید یکی از یادمان‌های پُرافتخار فوتسال کشورمان است. او زحمات زیادی برای فوتسال ایران کشیده است و امیدوارم بتواند افتخارات تیم ملی را تداوم ببخشد. نفرات جدید افراد کاربلدی هستند و دعای خیر ما هم پشت تیم ملی خواهد بود. هر جا نیاز به کمک باشد، حتماً به تیم ملی کمک می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا از برکناری خود از این سمت مطلع بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: به من نگفته بودند که برکنار می‌شوم، اما از این موضوع ناراحت نیستم. فعالیت به‌عنوان سرمربی تیم ملی، عشق و علاقه زیادی به همراه دارد. با این حال این مسئولیت سنگینی روی دوشم بود و ناراحت نیستم. کسانی که مربیگری بلد هستند، می‌دانند که مربیگری همین است و هر مربی باید آماده رفتن باشد؛ پس چه بهتر که با عزت بروی.

ناظم‌الشریعه در واکنش به انتقادات کارشناسان فوتسال از خودش و اینکه آنها معتقد بودند سرمربی جدید تیم ملی کار سختی بابت جوانگرایی پیش رو دارد، گفت: همه مسائل موردنیاز تیم ملی به موقع انجام شده و همه چیز آماده است. شمسایی کارش را بلد است و کمیته فوتسال از او حمایت می‌کند. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی رخ دهد تا مردم خوشحال شوند.

وی درباره قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال که تا پایان سال ۱۴۰۰ است اظهار داشت: من تا پایان اسفند با فدراسیون قرارداد دارم و فدراسیون می‌داند باید چه کند. با این حال از همه مردم و پیشکسوتان فوتسال تشکر می‌کنم که در این راه از من حمایت کردند. همچنین به صورت ویژه از همکاران خودم و بازیکنانی که در این چند سال به تیم ملی کمک کردند تا دل مردم را شاد کنند، سپاسگزارم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.