بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: تغییر قیمت کالا به‌ویژه کالاهای اساسی در استان قابل‌قبول نیست و واحدهای صنفی و توزیع‌کننده کالا موظف به اجرای قوانین هستند.

تغییر قیمت کالا در خراسان شمالی قابل‌ قبول نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمود قنبری در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار و یازدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان، بابیان اینکه تغییر قیمت کالا در خراسان شمالی قابل‌قبول نیست، اظهار داشت: ۲۴ دستگاه اجرایی در استان باید دونیرو به سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت نظارت و کنترل بازار معرفی کنند و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت نیروی بسیج مورد تأکید است.

وی با تأکید بر وجود برچسب قیمت کالاها در واحدهای صنفی، افزود: قیمت کالاهای اساسی باید به اطلاع عموم جامعه برسد تا در صورت مشاهده گران‌فروشی مردم به تعزیرات گزارش دهند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اتحادیه‌های واحدهای صنفی باید از سقف اختیارات خود در رسیدگی به شکایات مردمی بهره‌مند شود و پیشنهادات لازم از سوی استان برای ارائه به سطح ملی مبنی بر تعریف جرائم بازدارنده و چگونگی برخورد با کارخانه‌هایی که از ارائه برگ خرید فروش به واحدهای صنفی امتناع می‌کنند، جمع‌بندی شود. 

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان مکلف به پیگیری امور برای تأمین میوه شب عید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.