مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه‌صنعت پارسای مشهد گفت: این باشگاه برای لیگ امسال پنج بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

پنج بازیکن جدید به تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد پیوستند

به گزارش قدس آنلاین، جعفر فلاح افزود: کورین هنری، حسن علی اکبری، امیرحسین رضایی فر، علیار نجفی و علیرضا مرتضوی بازیکنان جدید آویژه صنعت هستند.

وی ادامه داد: هنری، بازیکن آمریکایی است که سابقه حضور در تیم آویژه را دارد و فصل قبل در تیم اکسون تهران بازی می کرد. علی اکبری نیز سابقه بازی در شهرداری گرگان و شیمیدر قم را دارد و رضایی فر از بازیکنان جوان لیگ برتر است که سابقه عضویت در تمامی رده‌های سنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران را دارد و فصل گذشته عضو تیم اکسون تهران بوده است.

وی ادامه داد: نجفی نیز که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور و همچنین تیم های ملی را دارد، فصل قبل در شهرداری گرگان حضور داشت، مرتضوی هم فصل گذشته بازیکن ذوب آهن اصفهان بوده است.

رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۲ تیم از هفتم مهرماه آغاز و تیم آویژه صنعت پارسا برای پنجمین سال پیاپی به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور خواهد داشت. این تیم در نخستین مسابقه خود میزبان نبوغ اراک است.

علاوه بر این ۲ تیم، تیم های ذوب آهن اصفهان، صنایع هرمزگان، صنعت مس رفسنجان، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی، مهرام، پالایش نفت ابادان، توفارقان آذرشهر، کاله مازندران و شهرداری گرگان نیز در لیگ امسال حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.