مدیر آب و فاضلاب شهرستان شِشتَمَد خراسان رضوی گفت: با حفر و تجهیز چاه و وارد مدار کردن آن در بخش شامکان، عمده مشکل ساکنان این شهر برای تامین آب آشامیدنی برطرف شد.

مشکل آب آشامیدنی شهر شامکان خراسان رضوی برطرف شد

به گزارش قدس آنلاین، کاظم سلیمانی اظهار داشت: برای حفر چاه جدید و نصب تجهیزات آن افزون بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده که با اجرای آن، مشکل کمبود آب اهالی شهر شامکان مرتفع شده است.

وی ادامه داد: شهرستان ششتمد در حوزه منابع آبی با چالش روبه رو است و بدین لحاظ یکی از فقیرترین مناطق استان خراسان رضوی محسوب می شود.

مدیر آب و فاضلاب ششتمد تصریح کرد: سطح بیشتر سفره‌های آب زیرزمینی این منطقه بسیار پایین است و در برخی بخش‌های آن حتی آبی برای حفر چاه وجود ندارد و یا به علت شوری منابع آبی، امکان استحصال آب نیست.

سلیمانی گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت آب و تامین پایدار آن و توزیع مناسب آب در برخی مناطق روستایی، طرح‌هایی با مشارکت خیران و همیاری شوراها و دهیاران در دست اجراست.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • این دروغی که گفتی راست بود ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    این دروغی که گفتی راست بود
  • ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    کاملا دروغه من یکی از شهروندان شامکان هستم لطفا شما دیگه ای دروغ هارو تو گوگل پخش نکنید مشکل اب شامکان 15ساله ک هر چی مسؤل اومده ی فتوای الکی داده و رفته وپشت سرشم نگاه نکرده فقط میان چنتا عکس میگیرن ک بگن ما اومدیم