رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی تمهیدات ترافیکی ایام عزاداری اربعین حسینی(ع) در مشهد مقدس را اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی  اربعین حسینی(ع) در مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی اکبر غلامی با اعلام این خبر گفت: شروع اجرای طرح در اربعین حسینی از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ با حضور کارکنان پلیس راهور مطابق با طرح ذیل و امکانات پیش‌بینی شده خواهد بود.
غلامی اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) در مشهد مقدس از ساعت ۶ روز اربعین تا خاتمه مراسم در مسیر میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج- تقاطع شهید اندرزگو- چهارراه شهدا و تقاطع زرینه- میدان گنبد سبز- میدان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر مسدود خواهد بود و در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی (حرم مطهر به پنجراه).
وی با اشاره به محدودیت‌های توقف در این ایام، افزود: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر- خیابان شهید رجائی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه- خیابان نواب صفوی- خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر- از تقاطع دانش تا حرم مطهر - طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع‌های موجود در مسیر تا عمق ۵۰ متری ممنوع و از ساعت ۲۳:۳۰ شب اربعین حسینی پاک‌سازی خواهد شد.
غلامی گفت: در صورت پیادروی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، از میدان فردوسی تا حرم مطهر به صورت مقطعی محدودیت اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت‌های ترافیکی داریم، داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.