مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با حضور یک نامزد برای پست ریاست برگزار شد و درنهایت تنها کاندیدای حاضر در انتخابات توانست با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۲۵ رأی مجمع به مدت چهار سال مدیریت این هیئت ورزشی را برعهده گیرد.

دوچرخه‌سواری خراسان در مسیر پرابهام

اینکه او در رقابت با خود هم نتوانسته ۱۱ رأی دیگر را هم کسب کند حرف‌های زیادی در دل خود دارد که عضو شورای شهر باید آن‌ها را مهندسی کند.
با پیروزی طهوریان در انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری نام یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان مدیر یک مجموعه ورزشی در تاریخ ورزش استان ثبت خواهد شد، اما باید دید آیا وی قادر است به این رشته ورزشی کمک کند یا اینکه او نیز همانند احسان اصولی و مسعود ریاضی پس از مدتی انگیزه فعالیت در این هیئت را از دست خواهد داد و به دنبال دستیابی به جایگاه‌های بعدی در ورزش هستند.
البته که طهوریان یک مشکل بزرگ دیگر را نیز از همین ابتدای کار پیش روی خود خواهد داشت و بدون تردید اگر تدبیری اصولی برای متقاعد ساختن منتقدانش در این مجموعه پیدا نکند، خیلی زود با چالشی بزرگ‌تر رو به رو خواهد شد.
طهوریان پیش از برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران و اهالی این رشته وعده داد به‌زودی کارهای بزرگ در دستور کار این هیئت قرار خواهد گرفت تا این رشته ورزشی متحول شود، اما باید به آقای رئیس متذکر شد پروژه وعده‌درمانی نه تنها راه حل مناسبی برای کسب موفقیت نیست، بلکه می‌تواند راه را برای منتقدان هموار سازد تا همان قصه‌ای که در خصوص احسان اصولی و مسعود ریاضی در فوتبال و کشتی رخ داد، در دوچرخه‌سواری نیز تکرار شود.
توجه ویژه به قهرمانان این رشته که تا به امروز نشان دادند توانایی بسیار زیادی برای قرار گرفتن روی سکوهای بین المللی را دارند بایستی جزو اصول اولیه آقای رئیس باشد، به ویژه اینکه ورزشکاران این رشته شرایط مطلوبی ندارند و به دلیل نبود حمایت از سوی هیئت و مسئولان استانی کاملاً دلسرد شدند و انگیزه خود را از دست دادند. به همین دلیل بایستی آقای رئیس طوری برنامه ریزی کند که تا پایان سال ما شاهد شکوفایی و تحولی ملموس در این رشته ورزشی باشیم.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.