شهردار منطقه ۷ مشهد گفت: شهرداری این منطقه برای استقبال از زائران پیاده در ایام دهه پایانی صفر، دو ایستگاه را ایجاد کرد که در مجموع ۱۱۱۸۲۸ نفر از خدمات این ایستگاه‌ها استفاده کردند.

۱۱۱۸۲۸ نفر از خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده استفاده کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید برجسته‌نژاد با اشاره به برخی آمارها در خصوص خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم در روزهای پایانی ماه صفر گفت: افتخار ما مشهدی ها خدمت رسانی به زائران و شیفتگان امام رئوف است و شهرداری مشهد هم به عنوان دستگاهی خدماتی، حسب وظیفه خود تمام تلاشش را در این ایام انجام داد که این وظیفه مهم را در تمام حوزه‌های رفاهی به بهترین شکل انجام دهد که یکی از این خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده بودند.

برجسته‌نژاد با بیان اینکه شهرداری منطقه ۷، برای استقبال از زائران پیاده دو ایستگاه را تجهیز کرده بود، اظهار کرد: مشهد ۷ مبدا ورودی دارد که دو تا از این مبادی در منطقه ۷ هستند که شهرداری این منطقه برای رفاه حالِ زائران در این مبادی زیرساختهای دو ایستگاه را فراهم کرد که بامشارکت گروه های مردمی و دستگاه های مختلف، این ایستگاه ها دارای غرفه های خدماتی متعددی بودند و به صورت کلی در این ایام ۱۱۱۸۲۸نفر از این خدمات استفاده کردند .

وی افزود: یکی از این ایستگاه ها، روبه روی پلیسراه نیشابور، کنار اداره کل هواشناسی با سه هزار متر مربع فضا بود که در این ایستگاه سه هیات حضور داشتند، یک هیات «بانوان بیت‌الرقیه» که سابقه حضور ۱۲ ساله دارند، دو هیات «امام حسن مجتبی (ع)» از خوزستان که از سال ۹۶ در این ایام حضور مستمر دارند، و سه هیات «کسبه سرای بلور» بودند.

وحید برجسته نژاد در تشریحِ خدمات غرفه‌های این ایستگاه گفت: در این ایستگاه سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در غرفه سلامت خدماتی نظیر ماساژ و ورزش را به شیفتگان امام رئوف ارائه می‌داد. پایگاه بسیج ناحیه ۱ کمیل هم غرفه انتظامات و امنیت را مدیریت می‌کرد همچنین اینکه بنیاد کرامت آستان قدس رضوی هم در این ایستگاه با خدمات درمانی میزبان زائران بود.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی هم ۲ غرفه‌ با نام «حسینه کتاب» داشت. نیروهای مردمی دوام ثامن هم در حوزه سلامت و بهداشت به زائران پیاده یاری رسانی می‌کردند.

شهردار منطقه ۷ مشهد با اشاره به نهادهای مردمی منطقه ۷ شهرداری گفت: گروه‌های مردمی نیز با ارائه خدماتی نظیرِ واکس صلواتی، خیاطی، عکس و حسینیه کودک و نوجوان برای گروه‌ های سنی ۲ تا ۱۵ ساله در خدمت رسانی به زائران از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند همچنین اینکه ۷۰۰ نفر خادم افتخاری در این ایستگاه ها میزبان زائران بودند.

وحید برجسته نژاد افزود: سازمان آتش‌ نشانی، نیروی انتظامی کلانتری طرق هم در آماده باش کامل بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.