مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تا پایان امسال خطوط اتوبوسرانی یکصد تومانی در مشهد افزایش خواهد یافت.

خطوط اتوبوسرانی یکصد تومانی در مشهد افزایش خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر نیشابوری اظهار کرد: تعداد هزار و هفتصد و هشتاد اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهدبه همشهریان و مسافرین سرویس دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد درباره نارضایتی‌های چند روز گذشته مردم از سرویس دهی اتوبسرانی افزود: از روز پنجشنبه ۷ مهرماه به دلیل بار ترافیکی در سطح شهر متأسفانه سرویس دهی اتوبوسرانی با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: تمامی اتوبوس‌های ما در سطح شهر دارای جی پی اس هستند، بطوریکه زمان حرکت ازمبدا تا ایستگاه مشخص و زمان بندی شده است.

نیشابوری اشاره‌ای به تعداد مسیرهای خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر کرد و بیان کرد: در حال حاضر طول خطوط اتوبوسرانی مشهد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر هست که تنها ۱۴ کیلومتر آن بی آر تی وخط ویژه می‌باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در باره قول شهردار مشهد درباره افزایش تعداد خطوط تغذیه‌ای در مشهد تصریح کرد: طبق وعده‌ای که شهردار مشهد داده اند تا پایان امسال خطوط تغذیه شهر مشهد از ۵ به ۲۰ خط افزایش خواهد یافت.

وی اشاره‌ای به خطوط تغذیه‌ای در سطح شهر مشهد کرد و افزود: خطوط تغذیه‌ای در حاشیه شهر فعال هستند و در حال حاضر در مسیرهای قرقی، شهرک الزهرا، کوندوک و برقی در جاده سیمان به شهروندان عزیز خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.