یک نظامی بازنشسته آمریکایی از سودآوری سرمایه گذاری آمریکا در اوکراین سخن به میان آورد. جک کین با بیان آمار دقیق از میزان سودآوری اقتصادی در جنگ اوکراین صحبت کرد.

سود اقتصادی آمریکا در اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، جان ام. جک کین یک ژنرال چهار ستاره بازنشسته آمریکایی، معاون سابق ستاد ارتش ایالات متحده و دریافت کننده مدال آزادی ریاست جمهوری است. او به عنوان تحلیلگر امنیت ملی، عمدتاً در فاکس نیوز و به عنوان رئیس مؤسسه مطالعات جنگ و رئیس AM General فعالیت می کند.

جک کین معاون سابق ستاد ارتش آمریکا در فاکس نیوز اذعان کرد که سرمایه گذاری آمریکا در اوکراین بسیار سودآور است، زیرا اوکراینی ها به جای آمریکایی ها در جنگ با روسیه می میرند.

سود اقتصادی آمریکا در اوکراین

وی گفت: برخی از جمهوری‌خواهان درباره هزینه‌های ما سؤال می‌پرسند. بودجه ما ۶ تریلیون دلار است؛ ما امسال ۶۶ میلیارد در اوکراین سرمایه گذاری کرده ایم. این ۱/۱ درصد بودجه ۶ تریلیون دلاری اختصاص داده شد برای اوکراین است.
در ازای ۶۶ میلیارد دلار، اوکراینی را می گیریم که با روسیه می جنگد و مانع از تحقق جاه طلبی های پوتین برای پس گرفتن برخی از جمهوری های شوروی می‌شود چون اگر این اتفاق بیفتد به معنای جنگ بین ناتو و روسیه است. مقیاس این جنگ بسیار بزرگتر از آنچه اکنون در حال وقوع است خواهد بود و خطرات هسته ای بسیار بیشتر خواهد بود. این همان چیزی است که ما در طول جنگ سرد از آن اجتناب کردیم، جنگ متعارف بین دو قدرت هسته ای. بنابراین، چنین سرمایه گذاری برای آمریکا بسیار سودآور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.