نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.

ادعای لاپید درباره به شهادت رساندن یکی از فرماندهان «عرین الاسود»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تجاوز بامداد امروز سه شنبه نظامیان این رژیم به نابلس، مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسد» در این شهر شد و گفت: در نتیجه عملیات مشترک ارتش و شاباک در نابلس یک فرمانده گروه عرین الاسود کشته شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: محمود عباس در صورتی که خواهان ثبات و ماندگاری تشکیلات خودگردان فلسطین است، باید اوضاع میدانی را در کرانه باختری مهار و کنترل کند.

این در حالی است که «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که «ودیع الحوح» یکی از فرماندهان گروه عرین الاسود در عملیات صبح امروز صهیونیست‌ها در نابلس به شهادت رسیده است.

گفتنی است که در حملات بامداد امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری شش فلسطینی شهید و دست کم ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

گروه‌های فلسطینی ضمن محکومیت سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی، بر مقابله با این اقدامات تاکید ورزیده‌اند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در این باره تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، نتیجه‌ای جز شعله ور شدن بیشتر آتش انتفاضه در کرانه باختری نخواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، گروه‌های فلسطینی باید یک موضع ملی و یکپارچه را اتخاذ نمایند.

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از برقراری تماس‌ها و رایزنی‌هایی در راستای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری خبر داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.