یک شبکه صهیونیستی مدعی ورود آمریکا به بحث نابلس همزمان با تشدید درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و گروه مقاومتی «عرین الاسود» شد.

ادعای شبکه صهیونیستی درباره میانجی‌گری آمریکا در تنش‌های نابلس

به گزارش قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، گفت‌وگوهایی میان مقامات امنیتی آمریکایی و نیروهای امنیتی اسرائیلی و فلسطینی (وابسته به تشکیلات خودگردان) برای برقراری آرامش در شمال کرانه باختری انجام شده است.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان از رژیم صهیونیستی خواسته از یورش به کرانه باختری دست بردارد و به رام‌الله وقت بیشتری برای رسیدن به توافق با رزمندگان فلسطینی در گروه «عرین الاسود» دهد.

در ادامه این گزارش آمده، مقامات امنیتی تشکیلات خودگردان گفته‌اند، در روزهای اخیر یازده مسلح از جمله افسران امنیتی خود تشکیلات را که وابسته به عرین الاسود در نابلس بوده‌اند، بازداشت کرده اند.

بر اساس این گزارش، اگر یورش‌های اسرائیلی متوقف شود فرصتی برای پیشنهادی که رام‌الله به رزمندگان فلسطینی داده به وجود می‌آید تا سلاحشان را تحویل دهند و چند ماه تحت نظارت تشکیلات خودگردان باقی بمانند تا بعد تکلیفشان با «شاباک» مشخص شود.

مقامات تشکیلات خودگردان به مقامات امنیتی آمریکایی گفته‌اند اسامی بسیاری که در لیست تحت تعقیب آمده از اعضای مرتبط با فتح هستند و نمی‌توان علیه آنها متوسل به زور شد.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی عکس‌های افراد تحت تعقیب وابسته به گروه عرین الاسود را منتشر و اعلام کرد، «محمد العزیزی، عبد صبح، ابراهیم نابلسی، تامر کیلانی و ودیع الحوح» ترور شده‌اند و «محمود البنا، احمد طبنجه و مصعب اشتیه» باقی مانده اند.

ادعای شبکه صهیونیستی درباره میانجی‌گری آمریکا در تنش‌های نابلس

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.