تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام آمار خوبی مقابل گل گهر سیرجان دارد.

رکورد خاص فولاد نکونام مقابل تیم قلعه‌نویی

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام و شاگردانش فردا باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف گل‌گهر بروند. این در حالی است که فولاد با نکونام در خانه آمار خوبی برابر تیم‌ سیرجان داشته است. آن‌ها دو برد کسب کرده‌اند و یک تساوی در خانه داشته اند.

فولاد تحت هدایت نکونام مقابل گل‌گهر با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی، چهار بازی انجام داده که دو برد و دو تساوی حاصل آن بوده است. فولاد نکونام فصل قبل در سیرجان موفق شد گل‌گهر را شکست دهد و در اهواز نیز بازی برده را با تساوی عوض کرد.

فصل پیش از آن نیز در اهواز تیم قلعه‌نویی را شکست داد اما در سیرجان در حالی بازی را با تساوی به پایان رساند که ساسان انصاری در دقیقه ۹۶ نتوانست ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

نکونام در سالیان‌ اخیر پیشنهاداتی از تیم ملی و استقلال داشته و حتی گفته می‌شود مورد توجه گل‌گهر سیرجان نیز قرار گرفته بود اما ترجیح داد در تیم جنوبی بماند و راهی که در این تیم داشته را دنبال کند. او با فولاد در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار دارد و به دنبال این است که یک تیم مقتدر را راهی لیگ قهرمانان کند.

البته هنوز میزبان این مسابقات مشخص نیست و به نظر می‌رسد شانس قطر و عربستان بیش از سایرین باشد. قهرمان غرب آسیا باید در مسابقه فینال به مصاف اوراواردز ژاپن در دو دیدار رفت و برگشت برود. این تیم ژاپنی در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات در رده هشتم لیگ قرار دارد و به نظر می‌رسد قهرمان غرب آسیا نسبت به سال‌های قبل کار راحت‌تری برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

در حال حاضر فولاد ایران، الهلال، الفیصلی و الشباب عربستان، نسف قارشی ازبکستان، شباب الاهلی امارات، الریان و الدحیل قطر هشت تیم برتر منطقه غرب آسیا هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.