- اسامی مجروحان حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اعلام شد و در همین حال،‌این آستان مقدس آمادگی خود را برای خاکسپاری پیکرهای شهدای این واقعه اعلام کرد.

اعلام اسامی مجروحان حادثه تروریستی شیراز؛ آمادگی حرم شاهچراغ برای میزبانی شهدا

به گزارش قدس آنلاین، اسامی مجروحان این حادثه عبارتند از: ۱- فاطمه کشاورز ۲- هاشم مفتخری ۳- مهرزاد گلمکانی ۴- محسن افشین ۵- شکر الله کشاورز ۶- محمدرضا آذری ۷- جواد شاهین‌مهر ۸- کاظم رضایی ۹- آرتین سرداران ۱۰- نادر فتحی ۱۱- معصومه دربندی ۱۲- اهورا لورگوفی ۱۳- عباس لورگوفی ۱۴- امیرعلی کیومرثی ۱۵ - دلبر کریمی ۱۶ - محمدجواد دهقانی ۱۷- عجب نارستمی ۱۸- حسن اسلامی ۱۹- فاطمه ولی‌زاده ۲۰ - محمد ابراهیم‌پور ۲۱ - کودک یک ساله بی‌نام

این حادثه بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، ۱۵ کشته و ۱۹ مصدوم داشت.
به گفته مسئولان، ۲ تن از شهدا و ۲ تن از مجروحان این حادثه کودک هستند.

آمادگی حرم شاهچراغ برای خاکسپاری شهدا
یک مقام مسئول در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از آمادگی این حرم برای خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی اخیر در این مکان مقدس خبر داد.
علیرضا صحرائیان، معاون توسعه و مدیریت منابع حرم مطهر در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تسلیت به منظور شهادت زائرین این مکان مقدس در حادثه تروریستی اخیر، اظهار کرد: متاسفانه در ساعات گذشته به دلیل حمله تروریستی معاندین تعدادی از زائران عزیز شهید و تعدادی هم زخمی شدند.
صحراییان از خاکسپاری شهدای این حادثه در جوار بارگاه مقدس احمد بن موسی(ع) خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه فوق‌العاده تولیت این حرم، امکان خاکسپاری تمامی زائرانی که در این مکان ارزشی به شهادت رسیدند، وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر این حادثه از طریق متولیان حفظ و حراست از امنیت ملی پس از روشن شدن ابعاد کامل این حادثه تروریستی اعلام خواهد شد.

حال ۹ مجروح حادثه تروریستی شیراز منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی پایدار است
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز شامگاه چهارشنبه با اشاره به انتقال ۹ مجروح این حادثه تروریستی به این بیمارستان، حال آنها را پایدار خواند و گفت:‌ یک بیمار پس از عمل جراحی در این بیمارستان،‌به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است
معظمی افزود: ۲ مجروح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.
به گفته وی، وضعیت سایر بیماران نیز پایدار و در حال مراقبت و درمان هستند.
وی اظهار داشت:‌ یکی از بانوان خادم حرم شاهچراغ نیز بر اثر اصابت گلوله در این بیمارستان بستری است که وضعیت پایداری دارد و حال عمومی اش خوب است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.