رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز خوشحالی از تغییر مالکیت شرکت توییتر، گفت که «توییتر حالا با دستانی عاقل اداره می‌شود»؛ وی همچنین مالکان قبلی این شبکه اجتماعی را روان‌پریش و مجنون خواند.

ابراز رضایت ترامپ از تغییر مالکیت توئیتر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رویترز، پس از آنکه ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی سرانجام پس از کشمکش‌های طولانی شرکت توئیتر را خریداری کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که پس از یورش حامیانش به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱، حساب کاربری وی در این شبکه اجتماعی بسته شده بود، نسبت به تغییر مالکیت توئیتر واکنش نشان داد.

وی که هم‌اکنون در شبکه اجتماعی خود موسوم به «حقیقت جمعی / Truth Social» فعالیت می‌کند، نوشت: خیلی خوشحالم که توئیتر حالا به دستانی عاقل سپرده شده و دیگر چپ‌گرایان روان‌پریش و مجنونِ افراطی که به راستی از کشورمان متنفرند، آن را اداره نمی‌کنند.

بلافاصله پس از انتشار خبر تغییر مالکیت توئیتر، گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت ترامپ به توئیتر به نقل محافل خبری بدل شد. ماسک به رفع انسداد حساب کاربری ترامپ اشاره کرده اما ترامپ شخصاً درباره بازگشت به این پلتفرم چیزی نگفته است.

ترامپ پیش از این گفته بود که شبکه اجتماعی خودش، «هم ظاهر بهتری داشته و هم بهتر کار می‌کند» و همچنین گفته بود که به توئیتر برنمی‌گردد.

حساب کاربری ترامپ در توئیتر پس از حمله حامیان وی به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه ۲۰۲۱، تعلیق شد. حمله‌ای که با هدف جلوگیری از تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا و اعلام پیروزی جو بایدن، انجام شد و شمار زیادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

ماسک که ریاست شرکت «تسلا» را نیز برعهده دارد، یکی از ثروتمندترین اشخاص جهان محسوب شده و پس از ماه‌ها دعوی حقوقی با توئیتر، سرانجام امروز (جمعه) این شبکه محبوب را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید و پس از اتمام معامله، در توئیتر نوشت «پرنده آزاد شد.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.