۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 823413

به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی، حمید سوریان ظرف چند روز آینده برمی‌گردد و فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

سوریان در آستانه بازگشت دوباره به کشتی

به گزارش قدس آنلاین، دوم آبان ماه بود که خبر استعفای حمید سوریان از پست نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی رسانه‌ای شد. استعفایی که به گفته محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به یک هفته قبل برمی‌گشت و واکنش خاص علیرضا دبیر را به دنبال داشت. رئیس فدراسیون کشتی که درحالی با سومین استعفای کتبی سوریان از زمان سپردن پست نایب‌رئیسی به او مواجه شد که به گفته شاهدان، برای تاکید بر این که ماجرای این استعفا از نظر او جدی نیست، استعفانامه دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک را پاره و عنوان کرد تا زمانی که او در فدراسیون کشتی هست، سوریان هم باید باشد.

اما این پایان ماجرا نبود تا سوریان که در مواجهه با سیل سوالات خبرنگاران قرار گرفته بود، بار دیگر بر استعفایش اصرار و عنوان کند فدراسیون کشتی به یک فرد تازه‌نفس نیاز دارد و حضورش دیگر ضرورتی ندارد.

این گفته‌ها کافی بود تا شایعه اختلاف نظر سوریان و دبیر گوش‌به‌گوش شود. شایعاتی که البته از سوی نابغه اسبق کشتی فرنگی ایران رد شد.

در این بین اما برخی خبرهای در گوشی حکایت از دلخوری سوریان از دبیر بر سر یک مشئله شخصی داشت. ضمن این که تلویحا اشاراتی هم به نارضایتی نایب رئیس فدراسیون از کادرهای فنی انتخاب شده برای تیم‌های ملی شنیده شد و مضاف بر آن عنوان شد رفتن محمد بنا هم در تصمیمات اخیر سوریان بی‌تاثیر نبوده. هرچند که صحت و سقم این اخبار از سوی هیچ منبع موثقی مورد تایید قرار نگرفته اما امروز از سوی یک منبع موثق به ایرنا خبر رسید سوریان به‌زودی و ظرف چند روز آینده به فدراسیون برمی‌گردد.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم در نخستین نشست خبری خود تاکید کرد فدراسیون به حضور سوریان نیاز دارد و در این بین شنیده شد با پا درمیانی برخی دوستان نزدیک حمید و صحبت‌هایی که با او شده، ژنرال ۷ ستاره کشتی ایران، در روزهای نه‌چندان دور دوباره به دامان کشتی باز خواهد گشت. حال باید منتظر ماند و دید سوریان بالاخره چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.