۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 824419

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد گذر سامانه بارشی در سطح استان هستیم و این بارش‌هادر مناطق مستعد همراه با رعد و برق است که شهر مشهد از این وضعیت مستثنی نیست. امروز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در این کلانشهر هستیم.

تداوم بارش‌ها در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، آیدا فاروقی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوه‌سرخ با کمینه دمای ۵ درجه سردترین و سرخس با پیشینه دمای٣٢ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تربت جام ٧۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین میزان بارش ٢٠ میلیمتر از شهرستان قوچان گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته میزان بارندگی شهر مشهد ٠.٢ میلیمتر بوده و در بین ایستگاه‌های باران سنجی شهر مشهد بیشترین بارندگی مربوط به منطقه آب‌وبرق و شهرک امام علی (ع) ١.۶میلیمتر ثبت شده است.

وی گفت: همچنینطی این مدت دمای هوای مشهد بین ١٢ و ٢۴، درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات به ١۵ درجه و در خنکترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید. گفتنی است امروز نسبت به روز گذشته کاهش محسوس دما را پیش‌بینی می‌کنیم، اما فردا حدود ٢ تا ٣ درجه افزایش دما را داریم و روزهای جمعه و شنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداریم.

فاروقی ادامه داد: از امروز تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد گذر سامانه بارشی در سطح استان هستیم و این بارش‌هادر مناطق مستعد همراه با رعد و برق است که شهر مشهد از این وضعیت مستثنی نیست. امروز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در این کلانشهر هستم. همچنین روز جمعه نیز در شهر مشهد بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر شنبه هفته آینده بارش‌ها در اغلب مناطق استان ادامه دارد و با توجه به مقدار بارش‌ها به ویژه در مناطق جنوب غرب و غرب استان آبگرفتگی معابر و ایجاد روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها را خواهیم داشت: همچنین در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش میدان دید را نیز داریم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.