رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از آغاز به کار دبیرخانه جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با هدف تجلیل و معرفی شهروندان شاخص اردبیل خبر داد.

دبیرخانه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، اباصلت ابراهیمی عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جشنواره شهروند نمونه اردبیل عنوان جشنواره فرهنگی اجتماعی است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با شعار اردبیل شهر همدلی و مهربانی با هدف معرفی شهروندان شاخص اردبیل برگزار میشود.

وی با بیان اینکه همواره شهروند توسعه یافته از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی یک شهر و جامعه محسوب میشود افزود: معرفی و برجسته سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل موجب ایجاد علاقه در بین شهروندان بمنظور مشارکت در امور مرتبط با شهر خواهد بود. که منتخبین در بخش‌های شهروند برگزیده، شهروند شایسته تقدیر، شهروند افتخاری، شهروند عامل به وظایف شهروندی و شهروند منتخب بخش ویژه تقدیر و تجلیل خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت شرکت در این جشنواره افزود: شهروندان میتوانند دوستان،آشنایان و دیگر شهروندان فعال محله خود را در شاخص های همسایه خوب،کارمند خوب و فروشنده خوب و .... به ما معرفی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه شهروندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند فرم جشنواره را از سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزش به آدرس https://farhangi.ardabilcity.ir/ دانلود کرده و به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرک زرناس، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل- اداره اجتماعی این سازمان تحویل دهند و یا به اکانت این سازمان در نرم افزار ایتا به شماره تماس 09213067640 ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.