استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای اولین بار در مسیر خدمت رسانی به زائران، قرارگاه خدمت در سطح استان ایجاد شد، گفت: سیاستگذاری‌ها و هدف‌گذاری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا خلا موجود در خدمت به زائران در دهه آخر صفر به کمترین حد خود برسد.

ایجاد قرارگاه خدمت رسانی به زائران در سطح خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری شامگاه چهارشنبه و در دیدار با هیات مدیره جمعیت خدمت گذاران زائران پیاده حضرت رضا(ع) اظهار کرد: همه افرادی که می خواهند در امر خدمت به زائران مشارکت داشته باشند، نیاز به ساماندهی دارند که این کار باید توسط مردم انجام شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گاهی در امر خدمت رسانی، سرگرم ملزومات می شویم و هدف که تربیت زائران در مسیر اهل بیت (ع) است را فراموش می کنیم، بیان کرد: خدمت وسیله ای برای هدف است و برای تحقق هدف باید مخاطب مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اهداف تربیتی زائر، نباید به دهه آخر صفر محدود شود. مردم نیازهای مختلفی در امر زیارت دارند که باید در اسرع وقت به آن نیازها پاسخ داد.

نظری گفت: با توجه به اینکه زائران به مناسبت‌های مختلف برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مشرف می‌شوند، خدمت رسانی به زائران نیز باید در طول سال مد نظر باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تجربه ۲۱ ساله جمعیت خدمت گذاران زائران پیاده حضرت رضا(ع) افزود: این نهاد، مردمی است و خاستگاه آن نیز مردم هستند و تمام ظرفیت های اجرایی آن نیز با همکاری مردم تامین می‌شود که قابل تقدیر است؛ بر همین اساس، کار مردمی ماندگار است و تصدی گری دولت در این موضوع نیز باید کاهش یابد.

وی گفت: هر ساله و در مسیر خدمت رسانی، مشکلاتی وجود دارد که با به روز رسانی، در سال‌های آتی باید شاهد کمتر شدن مشکلات باشیم زیرا هدف، خدمت رسانی با کیفیت به زائر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.