راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در ۴۰ شهر آذربایجان شرقی آغاز شد.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در آذربایجان شرقی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به اینکه ۱۳ آبان امسال مقارن با روز جمعه است، لذا مراسم راهپیمایی منتهی به آیین عبادی سیاسی جمعه در شهرهای آذربایجان شرقی خواهد شد، مردم عزیز و ولایتمدار با حضور در این راهپیمایی، نماز عبادی سیاسی جمعه را نیز اقامه خواهند کرد.

در کلان شهر تبریز، مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای اعلامی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در میدان ساعت و میدان شریعتی تجمع کرده و سپس به صورت یکپارچه و متحد به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سخنران ویژه این راهپیمایی در تبریز است، ضمن اینکه مراسم جایگاه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر در داخل مصلا با سخنرانی سخنران ویژه، سر دادن شعارهای انقلابی، قرائت قطعنامه و در نهایت خطبه ها و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، برگزار خواهد شد.

ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان آذربایجان شرقی از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی دعوت کرده است تا با حضور گسترده در این راهپیمایی، یکبار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.