۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: 825017

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با آرتین سرایداران از بازماندگان حادثه تروریستی شاهچراغ و نزدیکان وی دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده شیراز با آرتین دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا پاکفطرت، جمعه ۱۳ آبان در دیدار با "آرتین سرایداران" بازمانده ازحمله تروریستی۴آبان ۱۴۰۱ در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و گفت وگو با بستگان نزدیک وی در روستای شاپورجان شیراز گفت: نوع شهادت پدر ،مادر و برادر"آرتین" از بهترین نوع شهادت‌ها و در مسیر اثبات حقانیت مذهب پربار شیعه است و نباید ازچنین اتفاقی ناراحت و پشیمان شد، زیرا مصلحت خداوند در این بوده است.
وی خطاب به نزدیکان این خانواده افزود: نگران آینده و سرنوشت "آرتین" هم نباشید؛ خداوند به او نظر کرده و او را به مراتب بالایی خواهد رساند و قطعا اراده الهی بر این بوده که برادرش "آرشام"شهید و این فرزند پسر از این خانواده باقی بماند و افتخار همه ایران باشد.
وی با بیان اینکه "آرتین" انسان خاصی بوده و مطمعنا در آینده نیز انسان بزرگی خواهد شد،گفت: نگهداری از این پسرخردسال هم لیاقت و صلاحیت می‌خواهد و این موهبت الهی نصیب هرکسی بشود. او حقیقتا خوشبخت خواهد بود.
نماینده مردم شیراز عنوان کرد: خداوند حامی فرزندان و بازماندگان شهدا است و البته که خود شهدا نیز زنده و ناظر بر اعمال همه ما و حامی و هادی فرزندان و خانواده هایشان خواهند بود.
پاک فطرت با قدردانی از همت والای مردم ایران و شیراز درتکریم شهدای حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) و تشییع باشکوه پیکرهای مطهر این شهداء، ضمن طلب صبر و شکیبایی برای بستگان شهدای خانواده "سرایداران" و اظهار همدردی باخواهر"آرتین" در زمینه رفع کامل نیازهای آموزشی، درمانی، معیشتی و رفاهی آرتین سرایداران و رسیدگی به مشکلات مردم روستای شاپورجان شیراز قول مساعد داد.

پدر،مادر و برادر آرتین سرایداران و ۱۰ نفر دیگر از هم وطنان بی دفاع در حمله تروریستی یکی از عناصر داعش چهارم آبانماه ۱۴۰۱ به حرم شاهچراغ(ع) در شیراز به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.