قدس آنلاین در پرونده ویژه رسانه آنارشیست به بررسی نقش رسانه‌های معاند در اغتشاشات و حوادث اخیر کشور می‎‌پردازد.

پرونده ویژه ۵ قسمتی رسانه آنارشیست «ایران اینترنشنال»

به گزارش قدس آنلاین، به گواهی تاریخ نه چندان دور این سرزمین بهترین ابزار برای ایجاد جنگهای قومیتی در هر کشوری نیز بهره بردن از رسانه‌های صوتی و تصویری است. این حربه‌ای بود که در جنگ جهانی دوم توسط آلمانها و انگلستان امتحان شد. اما در ایران امروز ما شاهد ظهور و بروز نوعی توطئه برضد تمامیت ارضی کشور هستیم که با جنگهای تجزیه طلبانه پیوندی عجیب و غریب دارد. رسانه نسبتاً جوان ایران اینترنشنال که به مدد دلارهای نفتی مسندنشینان ریاض توانسته نقش اصلی را در تنشهای اخیر بازی کند شاهدی بر این مدعا است در ادامه می‌توانید گفت‌گوی قدس آنلاین با اساتید و متخصصان این حوزه را مشاهده کنید.

رویوران: رونمایی از پروژه صدور جنگ تجزیه طلبانه به درون ایران

در طول تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین تمسک به حربه کثیف جنگهای تجزیه طلبانه با استفاده از تأکید بیش از حد بر روی عنصر قومیت همواره یکی از سلاحهای خونین دشمن برای مبارزه با ملت ایران بوده و هست.

 رسانه نسبتاً جوان ایران اینترنشنال که به مدد دلارهای نفتی مسندنشینان ریاض توانسته نقش اصلی را در تنشهای اخیر بازی کند شاهدی بر این مدعا است در ادامه طی گفتگویی دوستانه با دکتر حسین رویوران متخصص مسائل غرب آسیا به دنبال رونمایی از پروژه امنیتی شبکه سعودی صهیونیستی ایران اینترنشنال برضد تمامینت ارضی ایران هستیم.

سیدرضا صدرالحسینی: روایتی مستند از نقش رسانه آنارشیست در پروژه سوریه سازی ایران

بسیاری از استراتژیست های جهان بر قدرت دو لبه رسانه‌ها در جهان امروز وقوف دارند. این عنصر اساسی و پیشران دموکراسی به حدی مهم است که در صورت استفاده نادرست از قدرت رسانه‌ها این جریان پرقدرت نامرئی می‌تواند بسترهای ویرانگری را برای به راه انداختن جریان تجزیه طلبی در هر کشوری فراهم سازد.

قدس آنلاین طی گفتگویی با دکتر سیدرضا صدرالحسینی کارشناس و تحلیلگر ارشد مسائل غرب آسیا به ردیابی نقش ایران اینترنشنال در فرایند کلید زدن پروژه تجزیه طلبی در ایران می‌پردازد.

کنعانی‌مقدم: افشای گوشه‌ای از رؤیای خونین صدام ثانی

به طور قطع و یقین قریب به اتفاق علمای علم تاریخ این گزاره را تأیید می‌کنند که« خوابها و رؤیاهای دیکتاتورهای تاریخ بشر همچون زندگی واقعی آنها ماهیتی خونین دارد.» به عقیده نگارنده این سخن در خصوص بسیاری از زمامداران کنونی ریاض و به ویژه محمدبن سلمان نیز صدق می‌کند. برای پی بردن به برخی ابعاد واقعی این مسئله و تقویت این ایده که مسندنشینان کنونی ریاض خوابهای خونینی برای آینده منطقه دیده‌اند خبرنگار قدس آنلاین با دکتر حسین کنعانی مقدم سیاست پیشه و تحلیلگر مشهور حوزه تحولات غرب آسیا به گفتگو نشسته است.دکتر حسین کنعانی مقدم در این گفتگو از نقشه محمد بن سلمان برای آینده ایران پرده برداشت.

قنادباشی: ایران اینترنشنال حلقه وصل سعودی‌ها و صهیونیست‌ها

اگر نگاهی گذرا به منابع اسلامی بیاندازیم خواهیم فهمید که بی تردید بزرگترین منطق اسلام شامل عبارت عظیم«الکفر مله واحده» است. به راستی که جبهه کفر و شیطان علی‌رغم گوناگونی و رنگ و لعاب ظاهری خویش جبهه‌ای واحد و متحد است و از ظرفیتهای مختلف برای تقویت اتحاد خویش استفاده می‌کند. اگر نگاهی به تحولات اخیر جامعه ایران بیاندازیم به خوبی درخواهیم یافت که رسانه معاند و معلوم الحال ایران اینترنشنال در این روزهای پر التهاب به عنوان حلقه وصل سعودیها و صهیونیسم بین الملل عمل می‌کند و در واقع این دو جریان به ظاهر متضاد در سرپل ایران اینترنشنال برای حمایت از تروریسم به یکدیگر می‌رسند در ادامه طی گفتگویی با دکتر جعفر قنادباشی تحلیلگر خوشنام مسائل غرب آسیا به دنبال ارائه چشم اندازی از این اتحاد نامیمون در اتاق فکر گران قیمت ایران اینترنشنال در لندن هستیم.

سیدافقهی: یک مافیای مخوف در پشت پرده شبکه سعودی نقش دارد

همه نظریه‌پردازان برجسته علم سیاست بر اهمیت رسانه به عنوان یکی از بازوهای دموکراسی نوین تأکید دارند.اما همین نظریه‌پردازان بر این نکته نیز واقفند که وقتی این ابزار مهم و نوین بازیچه دست باندهای مافیایی و یک تشکیلات مخوف سازمان یافته قرار گیرد چقدر می‌تواند ویرانگر و مخرب باشد برای واکاوی ابعاد گوناگون این حقیقت و بررسی نسبت آن با شبکه سعودی-لندنی ایران اینترنشنال با دکتر سید هادی سیدافقهی کارشناس نام آشنای مسائل بین الملل به گفتگو نشستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.