۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 825992

اکانت‌های ضد انقلاب که به دنبال کشته سازی در هر نقطه از کشور هستند، این بار هم فوت دختر جوان بوشهری را به وسیله ضربات باتوم جا زدند!

کشته‌سازی‌های ضدانقلاب به بوشهر رسید

به گزارش قدس آنلاین، در هفته‌های گذشته، مرضیه دشمن زیاری دختر دانشجوی بوشهری اهل شهرستان دیلم که در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه شیراز درس میخواند، به همراه یکی از دوستان خود در حال عبور از یکی از خیابان‌های شیراز، با خودروی سواری که به سرعت در حال عبور بود برخورد می‌کنند و در همان لحظه متاسفانه مرضیه جان می‌سپارد.

دوست مرحومه نیز که همراه وی بوده دچار مصدومیت شدید شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود که بعد از مدتی آن دختر جوان نیز متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

حال بعد از گذشت چندین هفته از فوت مرحومه دشمن زیاری، اکانت‌های ضد انقلاب که به دنبال کشته سازی در هر نقطه از کشور هستند فعال شده تا از فوت این دختر جوان دیلمی سوء استفاده نمایند.

کشته‌سازی‌های ضدانقلاب به بوشهر رسید

از همین رو یک اکانت توئیتری با شایعه سازی و ادعای دوستی با مرحومه و خانواده آن، کشته شدن وی را بر اثر ضربات باتوم ماموران در اغتشاشات عنوان کرده و یک پیج اینستاگرامی نیز به این موضوع دامن زده است.

عبدالرحیم دشمن زیاری پدر مرحومه مرضیه دشمن زیاری در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: دختر عزیزمان در هفته ‌های گذشته بر اثر سانحه تصادف که همه مستندات صحنه‌ای موجود است، فوت کرده است.

وی تصریح کرد: افراد فریب خورده و مغرض در فضای مجازی شایعه سازی می‌کنند که مرگ مرحومه بر اثر تصادف نبوده که اینجانب عبدالرحیم دشمن زیاری ولی مرحومه این شایعه را به شدت تکذیب می‌نماییم و از مقامات محترم قضایی درخواست رسیدگی مجدانه و اشد مجازات از این گونه افراد داریم.

گفتنی است، مرحومه مرضیه دشمن زیاری فرزند عبدالرحیم دشمن زیاری مدیرکل بانک سپه استان بوشهر بوده است.

راننده خودرویی هم که با مرحومه تصادف کرده، همان لحظه دستگیر و در حال گذراندن مراحال قانونی است.

حالا باید منتظر ماند و تماشا کرد قطار کشته سازی‌ها به کدام استان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.