رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: چنانچه تا پایان سال عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر در کشور نیز آغاز شود این دستگاه به تعهد خود در این خصوص عمل کرده است.

عمل به تعهدات بنیاد مسکن با ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور

به گزارش قدس آنلاین، اکبر نیکزاد امروز به همراه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در بازدید از طرح‌های نهضت مسکن ملی این شهرستان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای کشور در دست احداث دارد که از این تعداد ۱۹۲ هزار واحد در روستاها و ۱۰۸ هزار واحد در شهرها در حال احداث است که با اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی که به تازگی با همت دولت و تاکید رییس‌جمهور به متقاضیان پرداخت می‌شود روند اجرای طرح‌ها سرعت گرفته است.

وی افزود: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله کمک بسزایی برای پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن است و تاکنون بانک‌های عامل همکاری خوبی برای پرداخت این تسهیلات داشته‌اند.

نیکزاد تعهد بنیاد در قالب طرح نهضت ملی را احداث سالانه ۴۰۰ هزار واحد و در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ واحد در طول چهار سال اعلام و اضافه کرد: چنانچه تا پایان سال عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد دیگر نیز آغاز شود بنیاد مسکن به تعهد خود در این خصوص عمل کرده است.

وی در ادامه به بازدید خود از طرح نهضت ملی مسکن شهر بروجن اشاره کرد و گفت: طی بازدیدی که انجام شد روند عملیات اجرایی طرح در این منطقه مطلوب است و به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: طرحی که امروز از آن بازدید شد عملیات احداث ۳۶ واحد مسکونی در پنج طبقه است که هر واحد در حدود ۱۰۰ مترمربع مساحت احداث شده است و هر واحد پارکینگ مسقف و انباری هم دارد.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای احداث مسکن در کشور به کار گرفته است و امید می‌رود بتوان با کار جهادی و مدیریت میدانی مدیران در تمامی استان‌ها شاهد تحقق تعهدات این نهاد در حوزه احداث مسکن باشیم.

گفتنی است؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در سفر یک روزه به دعوت نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرد.

بازدید از عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، بررسی طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها و شرکت در افتتاح طرح خیری مسکن سازی در شهر بروجن از جمله برنامه‌های سفر اکبر نیکزاد به شهرستان بروجن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.