مرحله اول واگذاری ۱۰۴۳ قطعه زمین در ۸۳ روستای خراسان رضوی در منطقه تبادکان مشهد آغاز شد.

آغاز واگذاری ۱۰۴۳ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن روستایی در منطقه تبادکان مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محسن داوری، فرماندار مشهد، ظهر سه شنبه در آیین آغاز واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن روستایی خراسان رضوی که در منطقه تبادکان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم در جمهوری اسلامی اگر هدفمند باشد، می‌تواند مردمی که تا امروز پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند را امیدوار کند.

فرماندار مشهد افزود: یکی از عرصه‌هایی که می‌تواند مردم را به حیات، زندگی و انقلابی بودن امیدوار کند، تامین مسکن است. حال با تدبیر در دولت سیزدهم و همت مسئولان این موضوع در سطح استان در حال رسیدگی است. موضوعی که در خراسان رضوی به عنوان پیشروترین استان به صورت یک اتفاق مهم تحقق یافته است.

وی ادامه داد: همواره تاکید استاندار این بوده که باید مشکلات مردم را برطرف کنیم. یکی از مشکلات اساسی مردم مسکن بود که استاندار دستور داد در این زمینه اقدامات لازم انجام شود. اولین قدم برای رفع مشکل مسکن روستایی این بود که باید در طرح هادی روستاها بازنگری صورت می‌گرفت تا فضای لازم برای ساخت مسکن ایجاد می‌شد.

داوری ادامه داد: امروز به همت مسئولان و با دستور استاندار خراسان رضوی در این عرصه اقدامات خوبی صورت گرفت و طرح نهضت ملی مسکن روستایی با اعطاء زمین رایگان به روستاییان تحقق پیدا کرد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تحقق این مهم علاوه بر اینکه مردم و به خصوص جوانان را به آینده امیدوار می‌کند، موجب رونق اقتصادی نیز می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.