فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه بسیج در طول یک سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرده است، از تحویل هزار جهیزیه توسط بسیج به نوعروسان یزد در همین مدت خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ جهیزیه توسط بسیج در میان نوعروسان یزد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین زارع‌کمالی امروز - چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه - در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد بصیرت افزایی و محرومیت زدایی انجام می‌شود، اظهار کرد: بسیج در طول تاریخ انقلاب حضوری فعال و جهادی در تمام عرصه‌ها داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بسیج در استان یزد بالغ بر هزار جهیزیه به نوعروسان تحویل داده و زمینه آغاز زندگی مشترک این افراد را فراهم آورده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین در طول یک سال گذشته ۴۰ گروه واسطه گری توسط بسیج در استان یزد تشکیل شده و این گروه‌ها موفق به تسهیل ازدواج ۷۲۰ جوان در استان یزد شده‌اند.

وی گفت: علاوه بر این کارگاه‌های آگاه سازی پیرامون ازدواج آسان یکی دیگر از برنامه‌های بسیج در این ایام بوده و علاوه بر آن در راستای کاهش طلاق هم نشست‌ها، جلسات و کارگاه‌های متعددی برگزار شده است.

زارع‌کمالی با اشاره به رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات، گفت: این رزمایش از روزهای نخست شیوع کرونا در استان یزد آغاز به‌کار کرد و در طول یک سال گذشته نیز بالغ بر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان یزد و در میان نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج در طول یک سال گذشته کار ساخت ۲۸ خانه برای محرومان استان یزد را آغاز کرده است و به مسئولان استان اعلام کردیم در صورت تأمین زمین و پروانه ساخت، بسیج آمادگی دارد در طول یک سال ۲۰۰ خانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان یزد احداث کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.