همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های محتلفی در شهرهای مختلف خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه های هفته بسیج در شهرهای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، همزمان با هفته بسیج طرح شهدا آبروی محله شهر رادکان از توابع شهرستان چناران با نصب پلاک افتخار بر سردرب منزل شهید محمدرضا نوا اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی امام جمعه شهرستان چناران در این مراسم با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم گفت: شهدای آبروی هر محله، شهر و کشور عزیزمان ایران هستند و نصب پلاک افتخار بر سردرب منازل شهدا، همچون ستاره‌ای راهنمای عموم مردم بویژه جوانان خواهند بود تا پرچم پرافتخار اسلام به منجی عالم بشریت برسد.

نواختن زنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی در بردسکن

همزمان با اولین روز از گرامی داشت هفته بسیج مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی در دبیرستان شهید علی مفتوحی بردسکن برگزار شد.

علی اکبر چراغیان مدیر آموزش و پرورش بردسکن هم با گرامی داشت هفته بسیج گفت: با حضور در صحنه نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی مسیر اصلی خودش را طی می‌کند و امروز تفکر بسیجی می‌تواند در همه عرصه‌ها کارساز و دشمنان را در اهداف خود ناکام کند.

اعزام ۲۵ گروه جهادی به ۲۵ نقطه محروم شهرستان بردسکن

همزمان با اولین روز از گرامی داشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در بردسکن برگزار شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن در این مراسم گفت: در طول هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود که اولین برنامه این هفته برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با شرکت ۲۵ گروه جهادی بود که این تعداد گروه به ۲۵ نقطه محروم شهرستان بردسکن اعزام و تا پایان هفته بسیج این رزمایش ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار علی عباس نیا مسول بسیج سازندگی بردسکن گفت: در شهرستان بردسکن ۱۲۰ گروه جهاد سازماندهی شده اند که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف به طور میانگین هر گروه ۲ الی ۳ فعالیت را انجام می‌دهند که هر سال بیش از ۳۰۰ فعالیت را در عرصه‌های مختلف در قالب اردوهای جهادی یک تا سه روزه برگزار می‌کنند.

درپایان این مراسم از ۲۴ گروه جهادی فعال شهرستان بردسکن در حوزه خواهران و برادران تجلیل به عمل آمد.

اعزام ۱۸۰ نفر جهادگربسیجی به روستاهای شهرستان جغتای

در گرامی داشت هفته بسیج ۱۸۰ نفر از بسیجیان شهرستان جغتای در قالب ۲۵ گروه جهادی به روستاهای شهرستان اعزام شدند تا در قالب گروه‌های جهادی عمرانی، بهداشتی و آموزشی به مردم خدمات رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.