جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج ۹۰ گروه جهادی فعال در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی به نقاط کم برخوردار این استان اعزام شدند.

آغاز فعالیت ۹۰ گروه جهادی همزمان با هفته بسیج در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، سردار علی اکبر افراسیابی اظهار کرد: میانگین تعداد اعضای هر گروه ۳۵ نفر است که اموری چون لایروبی قنوات، ساخت و مرمت خانه‌های نیازمندان، آبرسانی به مناطق محروم‌ و جاده سازی را انجام می دهند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری بسیج، افتتاح جشنواره شعر ایران زمین بسیج دانش آموزی، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت و دیدار با خانواده شهدا برخی دیگر از اقداماتی است که در هفته بسیج انجام می‌شود و در همین راستا دیروز نیز رزمایش "جهادگران فاطمی ۲" با حضور استاندار و ۲ هزار جهادگر شهرستان مشهد در مجتمع آیه‌ها برگزار شد.

وی گفت: بسیج سازندگی و پیشرفت، بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی، بسیج نوآوری و جهاد فاطمی، بسیج مردم سالاری و ایران قوی و مستقل، بسیج، مظهر جهاد و شهادت، بسیج ایمان و تربیت اسلامی، بسیج مقاومت و اقتدار ملی عناوین روزشمار هفته بسیج است.

افراسیابی افزود: هفته بسیج یادآور اخلاص و از خودگذشتگی افرادی است که خدمتگزار و دلسوز مردم هستند، بسیج در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارد و در حوادث اخیر نیز مشاهده کردیم که جمعی از بسیجیان در راه حفظ امنیت جان خود را نثار کردند. بسیج همیشه همراه، همدرد و همنشین مردم به ویژه محرومان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.