منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.

درگیری در جنین پس از یورش صهیونیست‌ها/ چند نفر تاکنون زخمی شدند+ فیلم

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان صهیونیست صبح امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف جنین از جمله منطقه الهدف و اردوگاه جنین خبر دادند.

بنابراین گزارش، در جریان این یورش یک بولدوزر نیز همراه یگان نظامیان صهیونیست وارد این منطقه شده است.

در پی این رخداد، مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند که در نتیجه آن تاکنون یک جوان فلسطینی زخمی شده است:

در تحولی دیگر، نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز خانه یک فلسطینی را در روستای دوماً واقع در جنوب نابلس تخریب و با خاک یکسان کردند:

درگیری در جنین پس از یورش صهیونیست‌ها/ ادامه تخریب منازل+ فیلم

شامگاه گذشته نیز، نظامیان صهیونیست خانه یک فلسطینی را در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی تخریب کردند. صلاح ابو فرحه تاکید کرد که نظامیان صهیونیست خانه وی را که ۴۵ متر مربع زیربنا داشت، به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب کردند. ابو فرحه اظهار داشت که برای ساخت خانه‌اش درخواست مجوز داده بود اما اشغالگران صهیونیست به او مجوز نداده و آن را تخریب کردند.

رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ساکن قدس حتی در زمین‌های خود نیز مجوزی برای ساخت نمی‌دهد تا اینگونه این شهر را کاملاً به شهری یهودی‌نشین تبدیل کرده و طرح‌های شوم خود را به ویژه در مسجد مبارک الاقصی به راحتی به اجرا بگذارد.

از سوی دیگر، منابع خبری از حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به ۳ کودک فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند. براین اساس، همزمان با روز جهانی کودک، صهیونیست‌ها ۳ کودک را در شهرهای الخلیل و بیت لحم به طرز وحشیانه ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند. یکی از این کودکان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.