معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی با اذعان بر اینکه در حال حاضر فقط یک دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد برای بحث کارت ملی المثنی وجود دارد، از راه‌اندازی حداقل ۲۰ دفتر دیگر در نقاط مختلف مشهد طی یک ماه آینده خبر داد.

فقط یک دفتر پیشخوان کارت ملی المثنی در مشهد داریم!/ وعده راه‌اندازی دفاتر جدید

محمدرضا محسنی در گفت‌وگو با قدس خراسان آنلاین، با اذعان بر این مطلب که در حال حاضر فقط یک دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد برای بحث کارت ملی المثنی وجود دارد، اظهار کرد: به علت اینکه مدتی مسوولیت صدور کارت هوشمند و المثنی به دفاتر متقاضی واگذار نمی‌شد مشکل داشتیم اما الان موضوع مصوب شده و ما هم لیست دفاتری که می‌توانند در این خصوص فعالیت کنند را به سازمان ارسال کرده‌ایم؛ دفاتر به زودی راه‌اندازی می‌شوند و اکثر دفاتر کارت هوشمند، صدور کارت المثنی را هم اجرا خواهند کرد.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی افزود: طی یک ماه آینده، حداقل ۲۰ دفتر در نقاط مختلف مشهد آماده ارائه خدمات کارت ملی المثنی خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۳ دفتر پیشخوان خدمات دولت در مشهد فعال هستند، متذکر شد: دفاتر برای ارائه خدمات کارت ملی المثنی نیاز به یک سری زیرساخت‌ها مانند راه اندازی سامانه، آپدیت برنامه‌ها و پوز دریافت وجه دارند که با همکاری کانون دفاتر پیشخوان در حال انجام است.

محسنی افزود: تا آخر آبان ماه امسال حدود ۱۴۳ هزار درخواست المثنی، تعویض و تبدیل داشته‌ایم.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال خراسان رضوی گفت: صدور کارت هوشمند قبلا در بازه زمانی حدود ۲ سال انجام می‌شد اما در حال حاضر کم‌تر است و این بازه بستگی به داشتن کارت خام است که باید از طرف دولت تامین بشود.

گفت‌وگو از معصومه مومنیان
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرضیه امینی ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    چرا این قدر دیر صادر می شود کارت المثنی هوشمند من سال پیش برج نه اعلام کردم تا همین امروز هنوز صادر نه شده است