رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان علاوه بر افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج با مردم و علمای این استان دیدار و گفتگو کرد.

سفر رئیسی به کردستان +فیلم و عکس/ تأکید رئیس جمهور بر تلاش در تولید و اشتغال

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح پنج شنبه برای سفری یک روزه به استان کردستان سفر کرد.

پروژه آبرسانی انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان بود که تا پایان دولت دوازدهم تنها ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت سیزدهم در اولویت قرار گرفت و با نگاه مثبت آیت‌الله رئیسی و پیگیری و روحیه جهادی دولتمردان به اتمام رسید.

عملیات اجرایی مجموعه سرمایه‌گذاری طلای سقز نیز با هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت شستا، امروز با دستور رئیس جمهور آغاز می‌شود.

سفر رئیسی به کردستان/ تأکید رئیس جمهور بر تلاش در تولید و اشتغال

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در کردستان شاهد ایستادگی و مجاهدت مردم هستیم. در مقابل گروهک‌های ضد انقلاب و معاندین مردم این استان ایستادگی مثال زدنی داشته‌اند چون از اول انقلاب تاکنون گروهک‌های ضد انقلاب خیال‌های خامی داشتند و مردم آنها را مأیوس کردند.

وی افزود: طی چند ماه اخیر در کارخانه عملکرد خیانت بار دشمنان یک اشتباه محاسباتی دیگر ثبت شد.

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند با ناامنی و اغتشاش افکار پلید خود را عملی کنند اما غافل از اینکه خون هزاران شهیدی که در کردستان عروج یافته‌اند آنچنان فرهنگ ایثار و مقاومت را در این منطقه نهادینه کرده است که دشمنان را برای همیشه ناکام خواهد گذاشت.

حجت الاسلام رئیسی بعد از بهره برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج در جمع پرشور مردم سنندج در سالن آزادی حضور یافت.

مردم کردستان در بدو ورود رئیس جمهور به سنندج در سالن آزادی این شهر با سردادن شعارهایی به زبان‌های کردی و فارسی از حجت الاسلام رئیسی استقبال کردند.

سفر رئیسی به کردستان/ تأکید رئیس جمهور بر تلاش در تولید و اشتغال

مراسم بهره برداری از خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام رئیسی انجام شد.

سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج که عملیات اجرایی آن بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد، امروز با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی و با ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مردم سنندج در چند سال اخیر از طعم و بوی آب شرب این شهر به شدت ناراضی هستند این وضعیت ادامه داشت تا اینکه مسئولان استان و وزارت نیرو به فکر چاره افتادند و طرح سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج در دستور کار قرار گرفت.

با این حال تأمین آب شرب سنندج از طریق انتقال آب سد آزاد در دولت دوازدهم محقق نشد و این تکلیف به دولت سیزدهم رسید و به یکی از اولویت‌های مهم و اصلی این دولت تبدیل شد.

سفر رئیسی به کردستان/ تأکید رئیس جمهور بر تلاش در تولید و اشتغال

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.