۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 835027

گراهام پاتر، سرمربی باتجربه چلسی، علاقه ای به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد.

یک سرمربی از هدایت انگلیس انصراف داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی انگلیس شروع درخشانی در جام جهانی داشته و با نهایت مرحله گروهی را با صدرنشینی به اتمام رساند. در ادامه آنها از سد سنگال نیز گذشته و با اقتدار به جمع هشت تیم برتر راه یافتند. اما تیم ملی انگلیس در یک چهارم نهایی و در شبی که هری کین یک پنالتی از دست داد، ۱-۲ مغلوب فرانسه شده و نتوانستند راهی دور بعد شوند.

بعد از اتمام ماجراجویی سه شیرها در جام جهانی بود که گرت ساوت گیت با تردید در مورد آینده صحبت کرد و اخباری در مورد احتمال جدایی او از تیم ملی انگلیس مطرح شد. در روزهای اخیر اخباری در مورد جانشینان احتمالی ساوت گیت در صورت جدایی شنیده شده، اما حداقل سرمربی چلسی تمایلی به حضور روی نیمکت انگلیس به جای او ندارد.

یک سرمربی از هدایت انگلیس انصراف داد

نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد در صورت جدایی احتمالی گرت ساوت گیت از تیم ملی انگلیس، گراهام پاتر به احتمال فراوان آماده جدایی از باشگاه چلسی و هدایت تیم ملی انگلیس نخواهد بود و او علاقه ای به انجام این کار ندارد.

گراهام پاتر به تازگی چالش حضور روی نیمکت چلسی را پذیرفته و قصد دارد در ادامه فصل و البته فصول آینده، این تیم را مهیای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و در ادامه موفقیت در لیگ قهرمانان سازد. به این ترتیب به نظر می رسد همچنان خود گرت ساوت گیت مهم ترین احتمال برای ادامه همکاری با تیم ملی انگلیس بوده و می تواند حداقل تا رقابت های یورو ۲۰۲۴ هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.