دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پیامی به رقابت میلی‌متری خود با غول گرجستانی واکنش نشان داد.

واکنش داودی به رقابت‌ میلیمتری با تالاخادزه

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان بامداد امروز (شنبه) با انجام رقابت‌های دسته به‌ اضافه ۱۰۹ کیلوگرم به پایان رسید. در این دسته علی داودی و آیت شریفی نمایندگان ایران بودند که داودی در نهایت به عنوان چهارم دسته فوق‌سنگین رقابت‌های جهانی رسید. نایب‌قهرمان المپیک توکیو در حرکت یکضرب ۲۰۲ کیلوگرم و دوضرب ۲۴۷ کیلوگرم و در مجموع رکورد ۴۴۹ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

علی داودی پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تمام تلاش خود را برای شادی هموطنان انجام دادم اما نشد. در این دوره از مسابقات هشت کیلوگرم نسبت به المپیک توکیو افزایش رکورد داشتم اما سهم من از این رقابت‌ها قرار گرفتن در عنوان چهارمی دسته فوق سنگین بود.

رکوردار جوانان جهان در ادامه با تشکر از خانواده، اعضای کادر فنی و مسوولان فدراسیون نوشت: امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم با عملکرد بهتری دل مردم ایران را شاد کنم.

الهه رزاقی، پریسا نورعلی، الهام حسینی و زینب شیخ ارباب دختران وزنه‌بردار ایران در مسابقات جهانی کلمبیا بودند و حافظ قشقایی، میرمصطفی جوادی، کیانوش رستمی، رضا دهدار، مهدی کرمی، علی داودی و آیت شریفی ترکیب تیم ملی مردان را تشکیل دادند. حاصل کار ۱۱ وزنه‌بردار ایران در مسابقات جهانی کلمبیا، کسب یک طلا و سه نقره بود.

تیم ایران در این دوره از مسابقات با کسب ۳۸۲ امتیاز به عنوان هفتم پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ کلمبیا رسید. تیم زنان نیز در جایگاه سی‌ام این رقابت‌ها قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.