لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد قدرت تیم ملی فرانسه فقط معطوف به کیلیان امباپه نیست.

اسکالونی: این بازی فقط تقابل مسی و امباپه نیست

به گزارش قدس آنلاین، روز سرنوشت ساز و تاریخی فوتبال آرژانتین فرا رسیده و آنها فردا در دیدار فینال جام جهانی به مصاف تیم ملی فرانسه خواهند رفت. برنده این دیدار برای سومین بار در تاریخ عنوان قهرمانی در این تورنمنت معتبر را از آن خود خواهد کرد. لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و ابراز امیدواری کرد فردا لیونل مسی در بهترین شرایط خود قرار داشته باشد.

لیونل اسکالونی گفت: "امیدوارم بتوانیم قهرمان جام جهانی شویم و این فوق العاده خواهد بود. مهم این است که لیونل مسی از این بازی لذت ببرد و چه سناریویی بهتر از درخشش در فینال جام جهانی؟ دیروز داشتیم با بازیکنان صحبت می کردیم و من از آنها تشکر کردم، زیرا این حس همه آرژانتینی ها است. امیدواریم فردا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و و اگر این اتفاق رخ ندهد نیز باز همه احساس غرور کنند، زیرا حالا لحظه لذت بردن از این فینال است.

اسکالونی: این بازی فقط تقابل مسی و امباپه نیست

ما نمی توانیم فقط به پیروزی فکر کنیم، مواردی زیادی وجود دارد که باید آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم و سعی کنیم شکست نخوریم. روی آنالیز بازی کار زیادی شده، اما ما نمی‌توانیم فقط به بردن فکر کنیم و احتمال باخت نیز وجود دارد. از اولین روزی که کار خود را اینجا آغاز کردم، ایده ما این بود که تیم ملی متعلق به همه باشد. باید به هر بازیکنی فرصت درخشش را داده و سپس باید تصمیم بگیریم که آیا آنها در سطح تیم هتند یا خیر. ما یک گروه فوق العاده تشکیل داده ایم که برای این پیراهن همه کار می کنند و این مهم ترین دستاورد است.

ما در بهترین شرایط خود قرار داریم. حتی من بازیکنانی مانند نیکو دومینگز، خوان موسو، لوکاس مارتینز کوارتا، نیکو گونزالس، خواکین کوره‌آ را نمی خواهم فراموش کنم. بزرگترین پیروزی ما این است که همه احساس می کنند بخشی از تیم هستند. حتی مردم نیز چنین احساسی دارند و ما تا شروع فینال از این لحظات لذت خواهیم برد.

اسکالونی: این بازی فقط تقابل مسی و امباپه نیست

سبک بازی مورد نظر تیم ملی آرژانتین؟ برنامه بازی برای ما روشن است. همانند دیدار مقابل هلند، سعی می کنیم بازی به پنالتی کشیده نشود. فرانسه قابلیت بازی به سبک های مختلفی را داشته، آنها می توانند مالک توپ باشند یا به ضدحمله فکر کنند. باید دقیقه به دقیقه پیش برویم و من فکر می کنم ما برای این دیدار آماده ایم.

تقابل لیونل مسی و کیلیان امباپه؟ فوتبال یک بازی تیمی است تا فردی. تنها ستاره حریف فقط کیلیان امباپه نیست و تیم ملی فرانسه بازیکنان دیگری دارد که به امباپه پاس داده و او را تبدیل به بازیکن بهتری می کنند. البته کیلیان امباپه او یکی از بهترین هاست، او هنوز جوان بوده و به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد و در این مورد شکی نیست. فردا دو تیم آرژانتین و فرانسه به مصاف هم می روند و این فقط تقابل بین لیونل مسی و امباپه نیست. مسی در شرایط خوبی قرار داشته و امیدواریم فردا در اوج باشد، اما این بازی بین آرژانتین و فرانسه است.

بحران بیماری در اردوی تیم ملی فرانسه؟ در رابطه با ویروسی که اخیرا گریبان بازیکنان فرانسوی را گرفته نمی توانم چیزی به شما بگویم، زیرا ما آنجا نیستیم. ما خود را بر اساس شرایط مساعد حریف و البته نگاه به اوضاع خودمان، برای این دیدار آماده می کنیم.

عدم رسیدن بلیت به برخی هواداران آرژانتینی؟ بسیار متاسفم که نمی توانید بازی فینال را از نزدیک ببینید. دوست داشتم بتوانید در ورزشگاه حاضر باشید، اما این اتفاق رخ داده و نمی توان کاری انجام داد."

اسکالونی: این بازی فقط تقابل مسی و امباپه نیست

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.