۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 835700

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اصلاح ۱۴۰ نقطه پرخطر و حادثه‌خیز کشور از ابتدای امسال تاکنون گفت: اجرای این طرح با وجود کمبود محدودیت منابع و اعتبارات ادامه دارد.

۱۴۰ نقطه پرخطر جاده‌های کشور اصلاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید صباغ‌زاده اظهارداشت: اجرای این طرح براساس دستورالعمل کمیته ایمنی راه‌ها است که طبق آن قرار است هزار و ۵۸۵ نقطه حادثه‌خیز کشور با هدف کاهش مخاطرات جاده‌ای شناسایی و اصلاح شود.

وی بیان کرد: تمام نقاط حادثه‌خیز کشور براساس دستور العمل کمیسیون راه‌ها شناسایی و اولویت‌بندی شده و پس از بررسی مهندسان طرح اصلاح آنها تهیه و اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: اصلاحات پیشگیرانه در ایمنی راه‌ها مورد توجه و تاکید است که در راستای آن، مسیرها و جاده‌های مشکل‌دار و حادثه‌خیز پیش از وقوع حوادث شناسایی و شده و اقدامات لازم برای اصلاح و رفع نواقص آن انجام می‌شود.

صباغ‌زاده در خصوص ساماندهی دستفروشان کنار جاده‌ها بیان داشت: برای حل این معضل باید با چند دستگاه و ارگان دیگر هماهنگ با هم باشیم و تا زمانی که سایر دستگاه‌ها اقدامی برای حل این مشکل انجام ندهند، ساماندهی دستفروشان انجام نخواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: برخی ارگان‌ها برای حل این معضل کم‌کاری می‌کنند و در صورت همراهی آن‌ها می‌توان با ساماندهی دسفروشان، شرایط بهتری را برای آنان رقم زد و ایمنی جاده‎ها را نیز بیشتر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.