سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت:حتماً در بازی بعدی که در زمین ما خواهد بود قطعاً مالکیت توپ بیشتری را خواهیم داشت و بازی سریع‌تر و روان‌تری را ارائه خواهیم داد.

خمز:‌ هنوز می‌خواهم بازیکنان تراکتور را بشناسم/ در بازی بعدی قطعا روان‌تر و سریع‌تر خواهیم بود

به گزارش قدس آنلاین، پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت:‌ تیمی هستیم که باید خیلی چیزها را بهبود ببخشیم. همیشه می‌توانیم به بهبود شرایط سرعت ببخشیم با پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم و پیروزی امروز هم از آن دست بود. این پیروزی ما را در رده پنجم جدول قرار می‌دهد.مدت کمی است که اینجا هستم. بازیکنان سعی می‌کنند خودشان را با ایده‌های ما وفق دهند و سعی می‌کنیم شرایط را بهبود بخشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر زمان نیاز دارید تا تیم را به شرایط خوب برسانید، گفت: هنوز خیلی زود است که تصمیم بگیریم چه بازیکنانی خارج بشوند و چه بازیکنانی داخل تیم ما بمانند. من هنوز می‌خواهم بیشتر بازیکنان را بشناسم. مدت کمی است که در اینجا هستم و می‌خواهم ببینم چه چیزی است که می‌توانیم آن را بهبود ببخشیم ولی هنوز زود است که بخواهم بگویم چه بازیکنانی به تیم اضافه شوند. حتماً در بازی بعدی که در زمین ما خواهد بود قطعاً مالکیت توپ بیشتری را خواهیم داشت و بازی سریع‌تر و روان‌تری را ارائه خواهیم داد به خاطر اینکه زمین اینجا چمن بلندی داشت و چمن استادیوم ما خیلی بهتر از اینجا است و چمن کوتاه‌تری دارد و ما در زمین خودمان بازی سریع‌تری را ارائه خواهیم داد.

سرمربی تیم تراکتور تبریز در پایان در خصوص پاسخ به این سؤال که دقیقاً چند هفته نیاز دارید تا شرایط تیم را بهتر کنید، عنوان کرد: نمی‌توانم به این سؤال پاسخ دهم و برای این سؤال جوابی ندارم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.