رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و کماکان تداوم دارد.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و پرحجم خودروها در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که در این زمینه اعمال محدودیت‌های ترافیکی دردستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه دوم دی‌ماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه دوم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء با اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌ها براساس شرایط ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.